A. Zuokas DELFI teigė, kad oranžiniai dviračiai nebus perkami – užuot gavęs pinigus, konkurso laimėtojas galės užsidirbti iš reklamos.
„Mes keliame sąlygą dėl lauko reklamos. Jų (dviračių – DELFI) būtų ne mažiau kaip 350 vienetų. Norėtume tai susieti su lauko reklamos pajamomis – taip, kaip tai yra padaryta praktiškai visuose Europos didmiesčiuose. (...) Jie įsipareigoja mums sukurti tokią sistemą mainais į galimas pajamas už reklamą“, - sakė meras.
Anot jo, savivaldybės specialistai artimiausiu metu imsis ruošti konkurso sąlygas, jis turėtų būti paskelbtas gegužę. O pačių dviračių esą būtų galima sulaukti vasaros pabaigoje.
„Matyt, vasaros pabaigoje. Pirkimo procedūros yra labai netrumpos, o dar ir gamybos laikas ir visa kita“, - aiškino A. Zuokas.
Pasak jo, savivaldybė pasimokė iš pirmojo eksperimento su oranžiniais dviračiais, kuriuos vilniečiai, paprastai tariant, išvogė.
„Tai yra analogiškos sistemos, kurios jau išbandytos Berlyne, Paryžiuje, Lione. Dviračių išdavimas fiksuojamas specialia įranga ir tiktai identifikuojant asmenį“, - sakė A. Zuokas.
Mero teigimu, dviračių išdavimas tik pagal asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą pasitvirtino Paryžiuje, tad turėtų prigyti ir Vilniuje.
„Pradžioje Paryžiuje buvo ir sulaužymų, ir viso kito. Bet dabar tai neviršija kelių procentų visų dviračių“, - teigė politikas.
DELFI primena, kad Vilniuje taip pat planuojama išplėtoti dviračių nuomos sistemą, įrengiant specialius paviljonus, kuriuose veiks ne tik oranžinių ir jau įsigytų elektrinių dviračių nuomos sistema, bet ir kioskai, kavinės bei bevielio interneto zonos. Pirmuosius paviljonus A. Zuokas norėtų mieste įrengti dar šią vasarą.