„Ideologiniai panašumai gali būti, bet jie nebūtinai turi būti identiški ir vienodi šimtu procentų. Tai mes turime skirtingus prioritetus ir ką aš sakiau, ir per rinkimų kampaniją, ir dabar tai parašyta mūsų koalicinėje sutartyje, kad savivaldybė artimiausiais metais tvarkys prastos būklės gatvių dangas. Prioritetas bus skiriamas būtent čia ir gatvių siaurinimai taip, kaip jie buvo suvokiami ir daromi paskutiniaisiais metais, tikrai nebus tęsiami“, – pirmadienį LRT radijui teigė V. Benkunskas.
„Savaime nei siaurinimas, nei platinimas neturi jokio tikslo. Šiuo atveju turime sutvarkyti mūsų gatvių infrastruktūrą, kad vilniečiai galėtų patogiai judėti jomis, o kamščių sprendimas, tam, kad vilniečiai nestovėtų kamščiuose, yra jau kitų techninių sprendimų rankose, pvz. tvarkyti mūsų didžiąsias sankryžas ten, kur transporto srautas didžiausias. Ten tiesiog reikia inicijuoti tokių projektų kaip viadukų ir tunelių statybą“, – akcentavo jis.
Konservatorius pažymėjo, kad jau po metų sostinėje taip pat turėtų pradėti važinėti nauji troleibusai, kurių per keturis metus Vilniuje turėtų atsirasti apie 160. Taip pat savo kadencijos metu V. Benkunskas numato autobusų parko elektrifikaciją ir A juostų mieste plėtrą.
„Per metus visų tikslų turbūt nepavyks pasiekti, bet jau po metų Vilniuje turėtų pradėti riedėti nauji troleibusai. Mes jų per keturis metus iš viso turime sulaukti 160 ir taip visiškai bus atnaujintas parkas, kuris leis vilniečiams naudotis patogiu, greitesniu, komfortiškesniu viešuoju transportu. Lygiai taip pat su autobusų parku, mes turime siekti, kad per ateinančius keturis metus jis taptų visiškai elektrifikuotas ir mes turėsime iš esmės visiškai atnaujintą tiek troleibusų, tiek autobusų parką.“, – aiškino naujasis sostinės vadovas.
„Čia darbai aišku nesustoja, mums toliau reikia dirbti su A juostomis, reikia, kad jų mieste būtų kuo daugiau, jog transportas judėtų tiksliai, laiku, intensyviau ir tas patogumas savaime po truputį ateis. O patogumas yra turbūt pagrindinė priežastis, kodėl vilniečiai vis dar nesirenka viešojo transporto, o renkasi savo asmenines transporto priemones. (..) Sieksime, kad viešasis transportas būtų prieinamas daugeliui vilniečių“, – tikino jis.
ELTA primena, kad TS-LKD ir Laisvės partijos frakcijos Vilniaus miesto taryboje pirmadienį padėjo parašus po koalicijos sutartimi.
Koalicijos programoje numatyta 12 tikslų naujajai miesto valdžiai.
Frakcijoms pavyko susitarti dėl vienodo vicemerų skaičiaus savivaldybėje – po 2 vicemerus turės tiek konservatorių, tiek Laisvės partijos frakcijos. Laisvės partijos frakcijos deleguotų vicemerų atsakomybių numatytos sritys – švietimas ir sportas.
Iš aštuonių Vilniaus savivaldybės taryboje esančių komitetų, konservatoriai pirmininkus deleguos į 5, o Laisvės partijos frakcija – 3 komitetus. „Laisviečių“ deleguoti pirmininkai vadovaus Sveikatos, Miesto ūkio ir Miesto plėtros komitetams.
Valdančiajai koalicijai Vilniaus savivaldybės taryboje priklausys 28 iš 51 tarybos narių – 19 konservatorių ir 9 „laisviečiai“.
Konservatoriai siūlė į valdančiąją koaliciją jungtis ir 4 į tarybą išrinktiems Lietuvos socialdemokratų partijos atstovams. Visgi Vilniaus socialdemokratų taryba nusprendė nepriimti iš konservatorių gauto kvietimo pradėti derybas dėl valdančiosios koalicijos Vilniuje.
Pasak jų, sprendimas buvo priimtas vadovaujantis ideologiniais skirtumais tarp socialdemokratų ir valdančiąją ašį sudarančių partijų bei vilniečių poreikių turėti alternatyvią, visiems miesto gyventojams atstovaujančią ir girdimą politinę jėgą.