Vienos politinės jėgos tikina reklaminei strategijai skirsiančios kuklias lėšas, o kitos žada atseikėti po kelis milijonus, rašo "Lietuvos žinios".
Kaip sakė Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) rinkimų štabo vadovas Juozas Olekas, rinkimų strategijos detales nuspręsta derinti su ilgamečiu partneriu - Strateginių komunikacijų centru.
"Pagrindinius sprendimus priima LSDP centrinis rinkimų štabas, o su minėta bendrove šį tą aptariame", - pasakojo jis.
Parlamentaro teigimu, neabejotinai bus reklamuojamasi interneto žiniasklaidoje ir spaudoje, per radiją ir televiziją.
"Tačiau šį kartą būsime kuklesni nei anksčiau. Rinkimų kampanijai numatėme skirti nuo 1,5 iki 2 mln. litų",- tikino J.Olekas.
Didžiausios valdančiosios partijos Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) vykdomasis sekretorius Raimundas Alekna teigė, kad TS-LKD strategija prieš rinkimus - akcentuoti svarbiausius šios Vyriausybės ir Seimo laimėjimus, o juos geriausiai gali pristatyti tai įgyvendinę politikai.
"Galima išleisti daug pinigų jau dabar finansuojant reklamą per televiziją, radiją ir kitur, tačiau spalio mėnesį gali prireikti tai daryti iš naujo", - teigė politikas.
TS-LKD atstovas neslėpė, kad bus pasinaudota ir specialistų iš šalies paslaugomis.
"Rinkimų kampanijai ketiname skirti praktiškai visą planuojamą biudžetą - apie 2,5 mln. litų. Netaupysime ir išleisime viską, kad visuomenė būtų maksimaliai informuota apie nuveiktus darbus", - teigė jis.
Dienraščio duomenimis, TS-LKD per rinkimų kampaniją svarsto pasitelkti bendroves "New" ir "Gaumina", padėjusias šiai partijai įgyvendinti 1 proc. Gyventojų pajamų mokesčio paramos reklaminę akciją ir projektus interneto erdvėje.
Liberalų sąjūdžio (LS) pirmininkas Eligijus Masiulis sako, kad be tiesioginio bendravimo su rinkėjais, didžiausią dėmesį ketinama skirti internetinei ir tradicinei žiniasklaidai.
"Natūralu, kad nebeturėdami juridinių asmenų paramos ir gaudami finansavimą tik iš valstybės biudžeto ir šiek tiek iš fizinių asmenų turėsime ribotas galimybes. Kampanija bus trumpa, tačiau intensyvi", - sakė E.Masiulis.
Jis pripažino, kad bus naudojamasi viešųjų ryšių specialistų paslaugomis organizuojant atskiras akcijas.
"Mūsų viešųjų ryšių koncepciją rengia partijos nariai, kurie yra atėję iš reklamos verslo. Už tai atsakingas mano pavaduotojas Mindaugas Lapinskas. O kalbant apie konkrečias agentūras, kol kas jų neišsirinkome", - dėstė E.Masiulis. Dienraščio duomenimis, LS į pagalbą turėtų pasitelkti žiniasklaidos planavimo agentūros "Media House" specialistus.
Liberalų ir centro sąjungos rinkimų štabo administratorius Donatas Stonys pareiškė, kad apie konkrečią viešųjų ryšių specialistų pagalbą įsibėgėjant rinkimų maratonui kalbėti dar anksti. Tačiau, anot jo, partijos įvaizdį puoselėjančios viešųjų ryšių bendrovės samdyti neketinama.
"Rinkimų štabo vadovai, pavaduotojai, partijos pirmininkas yra pagrindiniai smegenų centrai. Žinoma, galbūt ir pasitarsime su viena ar kita kompanija, tačiau tokių specialistų, kurie nuolat dirbtų rinkimų štabe, neturėsime", - tvirtino D.Stonys.
Aiškaus plano tvirtino neturintys ir partijos "Tvarka ir teisingumas" atstovai. Informacinio centro vadovas Romas Jankauskas sakė, kad tik neseniai patvirtinta ir pati rinkimų programa.
"Kai žinosime galutinį savo biudžetą, tada spręsime, kaip jį efektyviau panaudoti. Tačiau reklama rinkėjų nenupirksi", - tikino jis.
Darbo partijos rinkimų štabo vadovo pavaduotoja Virginija Baltraitienė patikino, kad didžiausias partijos reklamos įkarštis bus vasaros pabaigoje. Tuomet esą bus imamasi visų leidžiamų priemonių.
"Dabar reklamuojamės šiek tiek internete, dažnai pats partijos pirmininkas išdėsto savo poziciją. Tačiau pagrindinį akcentą paliekame rinkimų laikotarpiui", - teigė ji.
Anot "Lietuvos žinių", "darbiečiai" bent dešimtadalį savo biudžeto žada skirti viešųjų ryšių specialistų paslaugoms apmokėti.