„Esame nusivylę prekės ženklo konkurso organizavimu, vertinimo aspektais. Ir profesionaliai žiūrint, ir pilietiškai esame nusivylę, kad neatsiranda pas mus laimėtojo su originaliomis savo dizaino mintimis“, – DELFI sakė „Vizualinių komunikacijų studijos“ savininkas Saulius Povilaitis.
„Nesakau, kad mūsų projektas yra geriausias, bet jeigu projektas (preliminaraus nugalėtojo – DELFI) turi tiesioginių grafinių analogų, kur net ir neprofesionalui matyti, sakyčiau, kad mes bevelytumėme nebedalyvauti“, – tęsė jis.
Jo teigimu, dar neaišku, kada reikėtų laukti sprendimo dėl konkurso laimėtojo, o bendrovės apyvartinės lėšos yra be reikalo įšaldomos.
„Jie nori tuos pinigus naudoti, o ne įšaldyti, tai kiekvienas sprendžia“, – DELFI antradienį sakė konkursą įgyvendinančio Lietuvos turizmo plėtros agentūros direktorius Jonas Ignatonis.
Konkurso nugalėtoją tikėtasi išrinkti dar liepos viduryje, tačiau pusantro mėnesio svarstoma, ar preliminariu konkurso nugalėtoju paskelbtos bendrovės „DDB Vilnius“ prekės ženklo projektas nėra nuplagijuotas nuo Kanados Londono miesto ženklo.
J. Ignatonio teigimu, kol kas tai yra vienintelė kompanija, atsiėmusi savo piniginį garantą.
Projekto įgyvendinimą koordinuoja Vyriausybės kanceliarija. Projektą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. Lt. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių Lt.
Konkurse dėl Lietuvos prekės ženklo varžėsi šešios bendrovės: UAB „DDB Vilnius“, UAB „Credo R“, UAB „Inorek & Grey“, UAB „PIAR“, UAB „Reklaminis informacijos centras“, VšĮ „Vizualinių komunikacijų studija“.