Ji siūlo nustatyti, kad tokius nutarimų projektus rengtų ir Seimui teiktų arba Vyriausybė, arba Seimo pirmininkas (ar jo pareigas laikinai einantis Seimo pirmininko pavaduotojas).
Svarstant nutarimų projektus dėl mobilizacijos ar demobilizacijos skelbimo, nepaprastosios padėties, karo padėties įvedimo ar atšaukimo, ginkluotųjų pajėgų panaudojimo būtų daroma ne trumpesnė negu dviejų valandų ir ne ilgesnė negu trijų valandų pertrauka.
Pagal siūlomą teisinį reguliavimą, pagrindinis tokius Seimo nutarimų projektus svarstantis komitetas būtų Teisės ir teisėtvarkos komitetas, o komitetai, Seimo paskirti papildomais, savo sprendimus dėl šių Seimo nutarimų projektų privalėtų priimti likus ne mažiau kaip vienai valandai iki jų svarstymo Teisės ir teisėtvarkos komitete.
Pasak Seimo pirmininkės, Statuto pataisas parengti paskatino jau susiklosčiusi situacija, kai tokius Seimo nutarimų projektus faktiškai rengia Vyriausybė.
Šiuo metu Seimo statute nustatyta, kad Seimo nutarimų projektus dėl mobilizacijos ar demobilizacijos skelbimo, nepaprastosios padėties, karo padėties įvedimo ar atšaukimo, ginkluotųjų pajėgų panaudojimo rengia ir teikia Seimo pirmininkas arba jo pareigas laikinai einantis Seimo pirmininko pavaduotojas. Šiuo metu šiems nutarimų projektams svarstyti pagrindinis komitetas neskiriamas, pertraukos šių Seimo nutarimų projektų svarstymo metu nedaromos.