Pranešime nurodoma, kad bilietų naudojimo taisyklėse ir renginio nuostatose numatoma, kad Šeimos bilietu siekiama paskatinti jaunas šeimas, į festivalį atvykstančias su mažamečiais vaikais. Bilietu gali pasinaudoti viena šeima, kurią sudaro du suaugę asmenys, atkeliavę kartu su vienu ar keliais savo vaikais iki 12 metų amžiaus.
Pagal taisykles, šio bilieto įsigijimo sąlygos neapima kitų galimų šeimos ryšių ir pavidalų. Atvykus į festivalį kartu su bilietu privaloma pateikti tėvystę ar globą įrodančius dokumentus.
Atliekant tyrimą, VšĮ „Baltijos griaustinio“, organizuojančio festivalį, atstovai raštu teigė, kad tokį bilietą gali įsigyti ir vienišos mamos bei tėčiai su vaikais, ir seneliai su anūkais. Visgi, tokių sąlygų oficialiose renginio nuostatose nėra – ir toliau pabrėžiama, kad bilietas skirtas dviem suaugusiems asmenims su savo vaikais.
B. Sabatauskaitė atkreipia dėmesį, kad tyrimo metu pateikti paaiškinimai apie išplėstinį sąlygų taikymą nėra žinomi plačiajai visuomenei.
„Raštuose tarnyboms galima parašyti daug ką, tačiau kol tai nėra oficialios, viešai skelbiamos taisyklės, tol ši informacija vartotojams nėra prieinama. Nėra jokių garantijų, kad seneliai į festivalį atvykę su anūkais, vienas vaikus auginantis tėtis ar globėja (-as) su vaikais galės pasinaudoti Šeimos bilietu. Organizatorius kviečiu užtikrinti, kad viešos bilietų naudojimo taisyklės atitiktų tai, kas skelbiama privačiai. Iki festivalio liko nemažai laiko, rengėjai dar turi galimybę pataisyti šias diskriminacines taisykles“, – sako lygių galimybių kontrolierė.
Pagal Lygių galimybių įstatymą, paslaugų teikėjai (-os) privalo užtikrinti, kad informacijoje apie paslaugas nebūtų teikiamos privilegijos dėl lyties, amžiaus, negalios, socialinės padėties (įskaitant šeiminės padėties) ir kitų asmens tapatybės požymių.