„Buvo ir išlieka programinis VoLTE skambučių sutrikimas. (…) Čia yra pirmas sutrikimas, dar aiškinamės, kokia yra jo priežastis, nes matome, kad pasiskambinti galima, bet būna, kad ne iš karto sujungia.
Mums tai bet kokiu atveju yra nemalonu, už tai atsiprašome ir apgailestaujame, jeigu kažkas susiduria su nepatogumais“, – komentavo „Telia Lietuvoje“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
„Telia“ atstovas patarė, kad tuo atveju, jeigu nepavyktų prisiskambinti, reikėtų telefone išjungti VoLTE funkciją.
„Ji yra aktyvuojama per telefoną“, – aiškino A. Stasiulaitis.
Kaip bendrovė skelbė anksčiau, ši moderni technologija leidžia skambinti ir priimti skambučius naudojantis 4G tinklu. „Telia“ skelbė, kad tai leidžia mėgautis iki 3 kartų greitesniu sujungimu ir aukšta balso skambučių kokybe. Klientai gali tuo pačiu metu atsisiųsti dokumentus, laiškus, užsisakyti skrydį, naršyti internete ar susirašinėti socialiniuose tinkluose.
Jaunius Špakauskas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas patvirtino, jog apie 14 val. buvo pastebėti iššūkiai bandant paskambinti į „Telia“ tinklą:
„Netrukus pradėjome gauti ir mūsų klientų skundus, kad jie negali susisiekti su žmonėmis, kurie naudojasi „Telia“ ryšiu. Klientai skundėsi ne mažiau kaip valandą. Nors ryšio paslaugų sutrikimas įvyko „Telia“ pusėje, labai apgailestaujame dėl nepatogumų ir atsiprašome žmonių. Tiek, kiek nuo mūsų priklauso, dedame pastangas, kad „Bitės“ klientai nepatirtų nepatogumų."