Dėl šios situacijos J. Miyama jau kreipėsi į advokatą, tačiau kartu aiškino norinti įspėti visas panašias grožio procedūras atliekančias moteris ir jas darančius specialistus.

Ji ir pati yra baigusi grožio mokyklą, lankė mados kursus, savo patarimais dalijasi ir feisbuke, ir „Youtube“ platformoje, tad aiškino negalinti suprasti tokio aplaidumo.

Tuo metu „Jaunatvės namų“, kur mergina rugpjūčio viduryje ir lankėsi, direktorė Inga Simaitienė pripažįsta, kad tos įvykis buvo nutikęs – dėl apmaudaus atsitiktinumo klientė patyrė nudegimą, tačiau aiškina, kad dirbusi specialistė ėmėsi reikiamų ir įprastų pirmos pagalbos veiksmų.

Karštą vašką išliejo ant nugaros, jis nutekėjo ir ant pilvo

„Man buvo atliekama depiliacija vašku nugaros srityje, skirta pašalinti gyvaplaukius. Procedūrą pradėti atlikta nuo nugaros viršaus, viskas tarsi ir buvo gerai, tačiau jaučiau, kad vaškas yra perkaitintas. Supratau, kad toks karštas jis neturėtų būti, bet kentėjau, galvojau, gal ko nežinau. Tačiau, kai tepti vašką imta apatinėje nugaros dalyje, nelabai mačiau, ką ji tiksliai naudojo, gal kažkas atsidarė, gal išsprūdo, specialistė visą labai karštą vašką išliejo man ant nugaros“, – su siaubu tą metą prisiminė J. Miyama.

Jos teigimu, procedūrą atlikusi specialistė neturėjo nė menkiausio supratimo, kaip tokiu atveju elgtis. Iš pradžių ji esą pradėjo vašką valyti ranka, tačiau jis ėmė tekėti ant šonų pilvo link. Vėliau, pasakoja, čiupo greta buvusias popierines depiliacines juostelės, odą brūžino jomis. Galiausiai tiesiog pasiūlė odą nuraminti kauke.

„Didžiausią šoką patyriau nesulaukusi pirmosios pagalbos – atrodė, kad žmogus nežinojo, ką daryti, nebuvo pamokytas, kaip elgtis. Galiausiai, net jei nežinai, ką daryti, juk gali skambinti 112. Aš asmeniškai siaubingai išsigandau, niekada nebuvau taip nudegusi – skausmas buvo labai didelis. Pirmąsias sekundes net nesupratau, kas vyksta, vėliau išgirdau atsainų specialistės „Atsiprašau, nesuprantu, kaip čia taip“. Tuomet ji paprašė palaukti, kol atsineš raminančią kaukę. Paprieštaravau, kad kaukė čia jau nepadės, man reikia gydytojo pagalbos. Ji nebežinojo, ką daryti, tad išėjo iš kabineto“, – pasakojo J. Miyama.

Diagnozavo I ir II laipsnio nudegimus

Tuomet mergina pasakojo savarankiškai apsirengusi, paskambinusi į privačią polikliniką, kurioje yra užsiregistravusi, tačiau išgirdusi, kad turi važiuoti į ligoninę, nes pirmoji pagalba teikiama ten.

„Išsikviečiau taksi automobilį, išėjau į koridorių (ta specialistė stovėjo prie administratorės) ir paklausiau, kur yra artimiausia ligoninė. Kai išgirdau, padėkojau. Ką man jos tepadėjo – pasiūlė palaukti automobilio viduje, nes tuomet lauke stipriai lijo. Paaiškinau, kad man reikia paskambinti vyrui ir viskas, išėjau“, – prisiminė mergina.

Ligoninėje, sakė J. Miyama, jai buvo diagnozuotas I laipsnio nudegimas nugaroje ir II – pilvo apačioje. Net praėjus kelioms savaitėms iki šiol ant jos pilvo likęs ir maždaug 6 centimetrų randas.

Nusprendė kreiptis į advokatus

„Ta specialistė man paskambino tik visai vakare, paklausė, kaip jaučiuosi. Paaiškinau, kad nudeginta. Viskas tuo ir baigėsi. Po maždaug pusantros paros atsibudo klinikos direktorė. Tačiau tuo metu nenorėjau kalbėti ir apie situaciją diskutuoti. Vėliau jos skambino dar kelis kartus, visai neseniai direktorei skambinau ir pati, tačiau, kaip ji įvardijo, „kokia čia tragedija?“ Nusprendžiau kreiptis į advokatą dėl patirtų kūno sužalojimų ir visiško specialistų abejingumo“, – sakė mergina.

Jos teigimu, grožio klinikos atstovai dar pasiūlė, kad draudimas gali sumokėti jai keliasdešimt eurų, tačiau J. Miyama aiškino, kad tai nepadengtų visų patirtų išlaidų.

„Tiksliai neskaičiavau, nes lankausi privačioje ligoninėje, moku metinį mokestį, tačiau, įsivaizduokite, gydymas, vaistai, pleistrai, kelionės taksi, sugaištas laikas. Be to, pirmąją savaitę po nelaimės negalėjau nė į dušą eiti, daug ko negalėjau daryti, patyriau nepatogumų“, – prisiminė mergina.

Nustebo dėl specialistės neprofesionalumo

Tiesa, „Jaunatvės namuose“ ji pasakojo besilankiusi ne pirmą kartą – iki šiol čia atlikdavo procedūras veidui, nusiskundimų neturėjo, priešingai – buvo labai tuo patenkinta.

„Tai tik parodo, kad toje pačioje įstaigoje gali būti ir labai geri specialistai, ir tie, su kuriais gali kilti problemų. Pati visuomet gyriau šią įstaigą, sakiau, kad labai puiki vieta, tačiau, štai, kuo užsibaigė kūno procedūros. Labai tikiuosi, kad daugiau niekas neturės susidurti su tokiu atveju, nes tai tikrai baisi ir psichologinė, ir fizinė trauma“, – apgailestavo J. Miyama.

Jos teigimu, jei specialistė būtų žinojusi, ką daryti išliejus karštą vašką ant kūno, galbūt ji nebūtų patyrusi tiek skausmo, neturėtų rando, kurį reikės šalinti.

„Nesu grožio specialistė, nežinau, kaip karštą vašką nuimti, bet jei žmogus dirba tokį darbą, jis privalo būti apmokytas elgtis profesionaliai“, – įsitikinusi mergina.

Savo įspūdžiais ji pasidalijo ir „Youtube“:

Nušoko vaško kasetės antgalis

Tuo metu „Jaunatvės namų“ direktorė I. Simaitienė DELFI sakė, kad jai šis atvejis žinomas detaliai ir yra labai nemalonus.

„Klientei J. Miyama buvo atliekama depiliacijos procedūra. Bebaigiant atliekamą procedūrą specialistei nuslydo (nušoko) skysto vaško kasetės antgalis ir vaškas išsiliejo dalinai ir ant klientės nugaros. Noriu atkreipti dėmesį, kad skirtingai nei sako klientė, – vaško kasetė neiškrito iš rankų, nes tokiu atveju vaškas nebūtų išsiliejęs, o likęs kasetės viduje.

Po procedūros buvo matyti, kad klientės oda yra paraudusi. Dirbusi specialistė ėmėsi reikiamų ir įprastų pirmos pagalbos veiksmų. Mūsų įstaigoje dirba tik medicininį išsilavinimą turintys specialistai, todėl jie ne tik moka sutekti medicininę pagalbą, tačiau turi ir tai patvirtinančius dokumentus. Kolektyve mes dažnai aptariame netikėtas situacijas pasitaikančias teikiant analogiškas paslaugas, numatome galimą veiksmų planą“, – aiškino ji.

Konflikto išspręsti nepavyksta

Pasak I. Simaitienės, atsitikus minimam įvykiui pirmiausiai klientei paskambino pati paslaugas teikusi specialistė, kuriai ji patvirtino, kad gydytoja diagnozavo pirmojo laipsnio nudegimą, bet kartu pasakė, kad jokių pablogėjimų nėra ir kad pas gydytoją važiuos pasirodyti po savaitės.

„Vėliau pasiteirauti apie jos savijautą J. Miyama skambinau aš pati. Šio pokalbio metu teiravausi klientės, kokios pagalbos jai reikėtų. Justė man pasakė, kad kalbėti ji šiuo metu negali ir kad paskambinčiau vakare. Vakare klientės telefonas buvo išjungtas, tad aš išsiunčiau žinutę per „Facebook“. Atsakymo negavau. Nors kitą dieną dar kelis kartus skambinau klientei – ji nė karto neatsiliepė. Tuomet išsiunčiau teksto žinutę. Atsakymo taip pat negavau“, – pasakojo klinikos direktorė.

Jos teigimu, bendrauti buvo sunku ne tik su kliente, bet ir su jos advokatais. Esą pirmasis telefonu pranešė, kad klientė pageidauja keleto tūkstančių eurų žalos atlyginimo, tačiau, kaip žadėjo, rugpjūčio 31-ąją nepasirodė, nepasikeitė ir apie pasikeitusius planus. Tuo metu antrasis, pranešęs, kad J. Miyama pakeitė teisininką, jokių dokumentų, kurie būtini norint gauti išmoką iš draudimo bendrovės, nepateikė.

Akcentavo kelis aspektus

I. Simaitienė sakė kartu norinti akcentuoti keletą svarbių aspektų:

„Mes pripažįstame, kad procedūros metu įvyko nelaimingas atsitikimas. Mes pripažįstame, kad klientei galėjo būti padaryta žala. Tačiau jokių duomenų nei apie žalos mąstą nei pobūdį neturime, nors ne kartą klientės ir advokatų prašėme juos pateikti. Todėl šiuo metu nei mes, nei mus atstovaujanti bendrovė dėl klientės ir jos atstovo neveikimo negalime spręsti apie žalos atlygimo išraišką.

Tiek Facebook paskyroje, tiek telefonu klientė sakė, kad jai diagnozuotas pirmojo laipsnio nudegimas. Apie antrojo laipsnio nudegimą niekur iki šios dienos nebuvome girdėję. Manome, kad šią informaciją būtina patikrinti.

J. Miyama su manimi kalbėjo vienintelį kartą, trečiadienį. Mano nuomone, ji kalbėjo nekonstruktyviai, nemandagiai, grasino teismais, neklausė jokių mano žalos atlyginimo patikinimų.

Mes esame medicinos įstaiga labai branginanti gerus klientų atsiliepimus. Mes visada pasirengę geranoriškai spręsti iškilusius ginčus. Labai stengiamės, kad kiekvienas klientas būtų patenkintas mūsų teikiamomis paslaugomis“, – aiškino ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (192)