„Viskas priklauso nuo vertinančiųjų. Jeigu nagrinėtume, kaip tai vertina Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA), tai džiūgauja, ploja katučių ir sako, kad nuostabūs rezultatai. Jeigu kalbiesi su mokytojais, tai jie sako, kad liūdni rezultatai, ir tas vertinimas iš NŠA yra manipuliatyvus. Jeigu šnekiesi su mokiniais ir jų šeimomis, tai – liūdesys, daug ašarų yra. Daug vaikų gavo trejetus, ketvertus ir penketus dvidešimtyje balų.
Jeigu paimtume vidurkį, tie 8,5 balo iš 20 ir konvertuotume į dešimtbalę sistemą, tai yra ketvertas. Jeigu visų Lietuvos mokinių vienuoliktoje klasėje matematikos pasiekimai yra ketvertas dešimtbalėje sistemoje, ir dėl to reikia džiaugtis, tada vargas mūsų šalyje su matematikos mokymu“, – laidoje „Delfi Diena“ komentavo G. Sarafinas.