Taip ministras trečiadienį Seime žurnalistams atsakė į klausimą, ar prisiims politinę atsakomybę dėl antrojo „An-2“ piloto, kurio iki šiol taip ir nerasta. Pirmojo piloto kūnas praėjusį penktadienį rastas į Baltijos jūrą prieš porą savaičių nukritusiame lėktuve.

„Kasmet įvyksta nuo keliolikos iki keliasdešimt nelaimių jūroje, kur įtrauktas Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centras, ir išgelbėjama po keliasdešimt žmonių, o nuo vieno iki septynių paprastai nerandama. Jūra yra tokia vieta, kur ne viską galima rasti, ir nuskendimo faktorius egzistuoja“, - sakė ministras.

Jis trečiadienį savo paaiškinimus pateikė lėktuvo bei jo įgulos paieškos ir gelbėjimo operaciją tiriančiam Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetui.

Ministras yra gavęs ir Liberalų sąjūdžio inicijuotos interpeliacijos klausmus. Atsakymus į juos žada pateikti pirmadienį.

„Galvoju, kad kitą pirmadienį pateiksiu Seimo nariams atsakymus, kad pagal terminus galėčiau atsakyti kolegoms“, - sakė J.Olekas.

Jis taip pat teigė prisiimantis politinę atsakomybę, o apie „An-2“ nutikusią nelaimę svarstė, jog „šis skaudus įvykis galės pasitarnauti, kad ateityje pagalba būtų tinkama“, nors tuo pačiu pridūrė, kad šiuo konkrečiu atveju padėti turbūt jau nebūtų buvę galima.

„Aš prisiimu politinę atsakomybę. Minėjau, kad ir naujus sraigtasparnius įsigijome, tobuliname oro erdvės apsaugą, aš taip suprantu savo politinę atsakomybę ir darbuojuosi, kad tie darbai būtų padaryti. O dėl konkrečių (interpeliacijos) atsakymų spręs kolegos“, - kalbėjo J.Olekas.

Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „Klaipėdos avialinijų“ lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje.

Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas, jis buvo iškeltas penktadienį, nustatyta jo mirties priežastis - nuskendimas. Antrojo piloto kūno orlaivyje narai nerado.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (116)