Viršutinio aukšto vanduo nepasiekia
„Kaune trūksta spaudimo vandentiekyje. Mes gyvenam Varnių g. 39 viršutiniame aukšte ir jau savaitę kasdien dinginėja vanduo mažiausiai pusdieniui. Dažniausiai dingsta ryte ir atsiranda tik vakare, tad visą dieną pragyvenam be vandens“, – laiške portalo „Delfi“ redakcijai rašė Vilijampolės rajone gyvenanti kaunietė.
6 mėnesių tesulaukusį kūdikį auginanti moteris guodėsi, jog visa šeima priversta gyventi ekstremaliomis sąlygomis: butas nukrautas vandens atsargomis, nes nežinia kada ir kuriam laikui dings vanduo.
Kaunietė minėjo rašiusi skundus bendrovei „Kauno vandenys“, tačiau problema išspręsta nebuvo.
„Tik gaunu atsakymą, kad perduota atsakingiems asmenims ir taip jau pusę mėnesio. Stogą jau rauna visai šeimai dėl to“, – laiške „Delfi“ redakcijai minėjo kaunietė.
Vandens suvartojimas šoktelėjo kelis kartus
Susisiekus su vandenį tiekiančia bendrove „Kauno vandenys“ paaiškėjo, kad kaunietės problema jos darbuotojas žinoma, o operatyviai reaguoti trukdo dėl kaitros susidariusi neeilinė situacija.
„Šalyje tvyrant karščiams mieste geriamojo vandens suvartojimas šoktelėjo kelis kartus. Ypatingai periferiniuose individualių namų ar kotedžų kvartaluose, kai gyventojai ne tik intensyviau naudoja vandenį buityje, bet ir gausiai laisto želdinius ar pildo lauko baseinus.
„Kauno vandenų“ centrinės dispečerinės duomenimis Ringaudų-Noreikiškių zonoje vandens suvartojimas išaugo tris su puse karto, Domeikavos – Sargėnų zonoje – tris kartus, Romainiuose – du su puse, Garliavoje ir Aleksote – du kartus. Dalyje Šilainių ir Vilijampolės – kiek daugiau nei kartą“, – komentavo bendrovės „Kauno vandenys“ atstovas Andrius Nenėnas.
Didinti slėgį vamzdynuose pernelyg rizikinga
Jis spėjo, kad padidėjus vandens suvartojimui, tai galėjo paliesti ir šio daugiabučio viršutinių aukštų gyventojus. Dėl ko juose gali būti per mažas vandens slėgis.
„Nors slėgis magistralinėje linijoje, kuri tiekia vandenį kitiems rajono namams yra pakankamas ir atitinka teisės aktuose numatytus reikalavimus, deja, bet dar labiau jį pakelti būtų rizikinga, nes gali atsirasti pavojus tinklų sandarumui, o pernelyg padidėjusi srovė sukeltų ant vamzdžių sienelių nusėdusias natūralias geležies ir mangano nuosėdas ir nukentėtų kitų namų gyventojai.
Varnių 39 gyventojo, turiu duomenų apie vieną žmogų, laiškas gautas bendruoju el. paštu birželio 16 d.. Jį administratorė persiuntė atsakingiems asmenims ir apie tai informavo klientą. Tam, kad patikrintų situaciją, dispečeriai turėjo pamatuoti slėgį kontroliniame taške. Dėl to ir dėl šiuo metu ženkliai išaugusio kreipimųsi skaičiaus, oficialus atsakymas gyventojui išsiųstas šiandien“, – minėjo „Kauno vandenų“ atstovas.
Geriamo vandens atvežti gali avarinė tarnyba
Jis akcentavo, kad „Kauno vandenys“ nuoširdžiai atsiprašo šio ir kitų klientų, kurie nukentėjo dėl karščių sukeltų vandens tiekimo sutrikimų.
„Kiek atslūgus karščiui, sumažėjus vandens suvartojimui slėgis minėtame daugiabutyje turėtų atsistatyti. Bendrovės vadovų lygmenyje artimiausiu bus aptartos galimybės pastatyti papildomą siurblį/hidroforą, kuris ateityje padėtų pakelti vandenį aukštyn per karščius.
Klientams, susiduriantiems su vandens trūkumu, jų gali atvežti avarinė tarnyba. Dėl vandens pristatymo kreiptis telefonu 8-686-47479. Ji atvežama 5 ltr. talpos plastikinėje taroje.
Jei gyventojai priversti pirkti geriamąjį vandenį, kviečiame juos išsaugoti čekius. Pateikus bendrovei pretenziją, nuostoliai kompensuojami“, – portalui „Delfi“ sakė bendrovės „Kauno vandenys“ atstovas A. Nenėnas.