„Smart Solutions“ komercijos direktorius Skirmantas Sliekas DELFI tvirtino, kad kuriant ženklą nepabijota imtis drąsesnių spalvų ir formų.
Lietuviams įprastos trispalvės motyvų vengta, nes dažnai šios spalvos dominuoja ir kitų šalių, pavyzdžiui, Afrikos žemyno valstybių, vėliavose.
Prekės ženklo kūrėjų siūlomas šūkis – „Lietuva – tai iššūkis“.
„Pats šūkis „sense of challenge“ keičiasi į „sense of change“ reiškia, kad laikas keistis, laikas iššūkiams“, - sako jis.
„Šūkis suprantamas kaip siekis mesti iššūkį. Pirminė iššūkio reikšmė (kvietimas kautis) puikiai iliustruoja mūsų tautines savybes. Būta mūšių dėl teritorijos, dėl minties; būta pergalių ir nesėkmių. Mums būdinga siekti to, kas, atrodo, neįmanoma, ir mums dažnai pasiseka“, - tvirtina kūrėjai prekės ženklo aprašyme.
Prekės ženkle išskaidytu Lietuvos anglišku pavadinimu siekiama akcentuoti šalies pavadinimą.
Antrojoje vietoje likusį ženklą „LT'S GO“ („Pirmyn!“) kūrė taip pat reklamos agentūra „Inorek & GREY“. Trečioje vietoje likusį ženklą „Lietuva. Drąsiai šypsosi ateičiai“ kūrė grafikas Kęstutis Koira.
Šį mėnesį ketinama sudaryti sutartis su ženklo autoriais ir parengti jo naudojimo studiją.
Lietuvos „vizitine kortele" tapsiantis prekės ženklas turėjo atitikti ir Lietuvos – drąsios šalies – koncepciją.
Pernai prekės ženklo konkursas žlugo dėl galimo plagiato atvejo po to kai paaiškėjo, kad preliminariu nugalėtoju paskelbtas žalias medelis panašus į vieno Kanados miesto ženklą.