Vyriausybės valandoje Seime į sunkius klausimus apie šį mokestį teko atsakyti ir aplinkos ministrui Kęstučiui Mažeikai. Jis pabrėžė, kad tiems, kurie bijo, kad šis mokestis smogs gyvenantiems vargingiausiai, reikėtų suvokti, kad nieko nedarymas smogs mums visiems.
„Jeigu mes kalbame, (…) kad tai smogs vargingiausiems, kurie vairuoja taršius automobilius, tai dar kartą noriu akcentuoti, kad nieko nedarymas smogs visiems. Nepriklausomai, ar tas vargingiausias turi, ar neturi automobilio. Tai yra socialiai atsakinga, vadovaujantis principais teršėjas moka mokestį, kuris yra orientuotas į taršos mažinimą ir to priemones, tokias, kaip atsisakymas senų automobilių. Ir už tai gaunant kompensaciją, (atsiranda, aut. p.) galimybė įsigyti mažiau taršų automobilį“, – Seime kalbėjo K. Mažeika.
Jis tvirtino, kad visiems ir toliau išliks galimybė rinktis automobilį.
„Tos numatytos grindys, kurios leis pasirinkti mažiau taršų automobilį iki 130 gramų, už kurį nebus jokio taršos mokesčio. Galimybė rinktis išlieka, galimybė rinktis išlieka visiems. Manome, kad tai yra socialiai atsakinga ir tą būtinybė išlieka“, – Vyriausybės valandoje sakė aplinkos ministras K. Mažeika.
DELFI primena, kad baiminamasi, kad naujasis automobilių taršos mokestis kaip tik paskatins išlaikyti senus taršius automobilius, nes sumokėti už automobilio taršą reikės registruojant automobilį.