Rugpjūčio 17-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be iš anksto pateikto skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.

Rugpjūčio 18-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino du Rusijos orlaivius MIG-31, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies ir grįžusius atgal į žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžių planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Vėliau NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį IL-62 ir tris orlaivius MIG-31, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. IL-62 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Trys MIG-31 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžių planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė. NATO oro policijos naikintuvai taip pat atpažino orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 19-ąją NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius SU-24M, žemai skridusius virš Baltijos jūros, pakilusius iš Kaliningrado srities. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją