Rugpjūčio 5 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27, pakilusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities ir tarptautine oro erdve lydėjusius Rusijos Federacijos orlaivį TU-142, pakilusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies. Orlaiviai skrido be veikiančių radiolokacinių atsakiklių, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė.

Rugpjūčio 5 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27, skridusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Latvijos skrydžių informacijos regioną (FIR) ir atgal. Orlaiviai skrido be veikiančių radiolokacinių atsakiklių, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Rugpjūčio 6 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos Federacijos orlaivį TU-134, kuris virš Baltijos jūros dėl blogų oro sąlygų įskrido į Lietuvos Respublikos oro erdvę. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 6 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 ir du Rusijos Federacijjos orlaivius IL-38, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be veikiančių radiolokacinių atsakiklių, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Rugpjūčio 7 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos Federacijos orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. AN-26 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos Federacijos orlaivį TU-142, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Baltijos jūros tarptautinę oro erdvę ir atgal į Rusijos Federacijos žemyninę dalį, ir du Rusijos Federacijos orlaivius SU-30, skridusius iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Baltijos jūros tarptautinę oro erdvę ir atgal į Kaliningrado sritį. TU-142 ir du SU-30 skrido be radiolokacinių atsakikliu, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos Federacijos orlaivį SU-27, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Baltijos jūros tarptautinę oro erdvę ir atgal į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį. SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Rugpjūčio 8 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-30, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Baltijos jūros tarptautinę oro erdvę ir atgal į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį. Abu SU-30 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Rugpjūčio 10 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Baltijos jūros tarptautinę oro erdvę ir atgal į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį eskortuoti Rusijos Federacijos orlaivio TU-134, skridusio iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Abu orlaiviai SU-27 skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, orlaivis TU-134 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su RSVC palaikė, pranešė Krašto apsaugos ministerija.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)