Praėjusį antradienį sąjungininkų naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Karaliaučiaus srities į Rusijos žemyninę dalį skridusį Rusijos orlaivį „IL-20“. Orlaivis skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su neįjungtu autoatsakikliu.
Praėjusį trečiadienį NATO naikintuvai palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį skridusį Rusijos orlaivį „AN- 24“. Šis orlaivis skrido be plano, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su įjungtu autoatsakikliu.
Penktadienį NATO naikintuvai du kartus kilo atpažinti ir palydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį skridusių Rusijos orlaivių. Pirmą kartą – „AN-12“, antrą – „TU-134“. Orlaiviai skrido pagal skrydžio planą, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė, skrido su neįjungtais autoatsakikliais.
Naikintuvai buvo pakelti ir sekmadienį – jie palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Karaliaučiaus į Rusijos žemyninę dalį skridusius Rusijos orlaivį „TU-134“ su dviem jį lydinčiais naikintuvais „SU-27“. „TU-134“ skrido pagal skrydžio planą, su atsakikliu, ryšį su skrydžio centrais palaikė, tuo metu naikintuvai „SU-27“ skrido be skrydžio plano, ryšio nepalaikė, jų autoatsakikliai nebuvo įjungti.
Rusija neseniai pranešė pakvietusi Aljanso ekspertus į Maskvą tartis dėl galimybės Baltijos jūros regione visiems kariniams orlaiviams skraidyti su įjungtais atsakikliais.