"Čia, matyt, piktas pokštas ar kokia melagių diena, nes A.Listavičius yra Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacijos prezidentas. Tokias pareigas užimančio žmogaus kandidatavimas neįmanomas, nes TS-LKD yra griežčiausiai pasisakiusi už didžiausius apribojimus alkoholio vartojimui. Ir tai yra partijos rinkimų programoje, čia dabar absoliučiai priešingas judesys gaunasi. (...) Aš tiesiog negaliu tuo patikėti. (...) Tikrai tarybos posėdyje, kuriame galutinai bus tvirtinamos vienmandatės apygardos, agituosiu balsuoti prieš šį kandidatą", - BNS penktadienį sakė N.Puteikis.

A.Listavičius BNS teigė, kad jo vadovavimas Alkoholiu prekiaujančių įmonių asociacijai nesikerta su partijos programiniais siekiais ir vertybėmis.

"(...)Lietuvoje tos sąlygos, arba alkoholiniais gėrimais prekybą ribojantys įstatymai, jie vieni griežtesnių Europoje, ir mūsų asociacija - jos pagrindinis uždavinys kovoti su šešėline alkoholio rinka, kuri siekia dabar gal 50 proc., tai iššūkis, ir manau, kad visoms partijoms, nes tai visų pirmą dešimčių, o gal šimtų tūkstančių žmonių nuodijimas ta šešėlinė rinka, tai yra apie 0,5 mlrd. litų nesumokamų mokesčių, tai yra lengvai prieinamas alkoholis paaugliams, tai būtent ši kova su šešėliu yra asociacijos pagrindinis uždavinys", - sakė A.Listavičius.

Klausiamas apie požiūrį į alkoholio reklamos ribojimus, A.Listavičius aiškino, jog šiuo atveju Lietuva turėtų orientuotis į europietiškus kraštus, ne musulmoniškus.

(...) Alkoholio reklamos apribojimai yra vieni iš griežtesnių Europoje, manau, daugelis pritartų, kad ši sritis nėra ta, kuria mes būtinai norėtume lyderiauti, nes tie apribojimai buvo siūlomi tokie, kokių niekur nėra, arba - griežčiausi ir ne kitokie. Jei žiūrėtume racionaliai, alkoholio reklama nėra kur nori ir kaip nori. (...) Daugelis šalių žymiai liberaliau žiūri, tai ar mums verta su europinėmis šalimis lygintis, ar mums žiūrėti į kažkokius musulmoniškus kraštus", - svarstė A.Listavičius.

"MG Baltic" viceprezidentas A.Listavičius teigė, esąs dar visiškai "šviežias" partijos narys, į jos gretas įstojęs kovo mėnesį.

"Bet savo įsitikinimais ir savo istorija, širdyje aš jau seniai su konservatoriais ir balsuojant", - sakė A.Listavičius. Jis aiškino anksčiau nesukęs į politiką, nes joje buvo daug populizmo, bet šį įsitikinimą esą paneigė valdančiųjų nepopuliarūs sprendimai dėl šių metų biudžeto Seime, griežto taupymo politika krizės laikotarpiu.

Paklaustas, ar nėra tiesiog vieno stambaus verslo koncerno deleguotas atstovas, siekiant lobistinių šio koncerno interesų, A.Listavičius teigė, kad jo sprendimas kandidatuoti rinkimuose ir tapti viešu asmeniu, kuomet viešai deklaruojami ryšiai su verslo įmonėmis, prieštarauja tokiai "sąmokslo teorijai".

Valdančiosios Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) rinkimų štabo vadovas Raimundas Alekna sako, jog "MG Baltic" koncerno viceprezidentas A.Listavičius partijos kandidatu Seimo rinkimuose keliamas kaip turintis patirties versle, supratimo - politiniame gyvenime.

"MG Baltic" koncerno įmonės pastaraisiais metais figūravo tarp konservatorių rėmėjų, nors aukojo ir kitoms partijoms.

Bendrovė "MG Baltic Media" pernai partijoms iš viso aukojo 160 tūkst. litų. Po 40 tūkst. litų skirta TS-LKD ir partijai „Tvarka ir teisingumas“, 35 tūkst. litų – Lietuvos socialdemokratų partijai, 25 tūkst. – Lietuvos žaliųjų sąjūdžiui, 20 tūkst. litų – Liberalų ir centro sąjungai.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (90)