Anot NŠA direktorės Rūtos Krasauskienės, specialiosios priemonės leis mokykloms geriau taikyti įtraukties principą švietime.
„Priemonės skirtos padėti mokykloms lengviau pasiruošti įtraukčiai, jomis aprūpinamos mokyklos, kuriose ugdomi specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai. Mūsų vertinimais, įgyvendinus projektą, skirtą specialiųjų mokymo priemonių įsigijimui, jo naudą pajus ne tik mokiniai, bet ir mokytojai, dirbantys su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais“, – teigė R. Krasauskienė.
Skelbiama, kad, atlikusi bendrojo ugdymo mokyklų apklausą apie specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių poreikį, NŠA ES finansuojamo projekto lėšomis įsigijo ir 110 mokyklų paskirstė 168 specialiąsias mokymo priemones: įvairių tipų komunikatorius, specialias kompiuterio peles, alternatyvias klaviatūras, interaktyvius stalus bei kilimėlius, įvairią kitą techninę bei programinę įrangą, skirtą specialiųjų poreikių turintiems vaikams.
Specialiosios mokymo ir techninės pagalbos priemonės rengiamos ir pritaikomos atskiroms specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų grupėms: turintiems kalbos ir komunikacijos, autizmo spektro, judesio ir padėties ar klausos sutrikimų.
Tęsiant mokyklų aprūpinimą specialiosiomis mokymo priemonėmis, iki šių metų pabaigos mokyklas pasieks dar 1411 įvairių specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių. Specialiosiomis mokymo priemonėmis mokyklas aprūpinti turi ir jų steigėjai – savivaldybės.