O kai paaiškėjo, kad suklydo ir be jokio pagrindo pirkėją išvadino vagimi, apsaugininkė jo net neatsiprašė. Atsiprašymo vyras iki šiol nesulaukė ir iš parduotuvės „Lidl“ vadovybės.
„Po šio įvykio man buvo sunku grįžti į šią parduotuvę, nors ji prie namų yra arčiausiai“, – prisipažino parduotuvėje „Lidl“ nukentėjęs pirkėjas.
Dėl to, kad buvo sužalotas parduotuvėje, niekada reikalų su teisėsauga neturėjęs vyras kreipėsi į policiją – apie šį incidentą nei parduotuvės vadovybė, nei apsaugos bendrovė pareigūnams nebuvo pranešę. Vyras tą pačią dieną pagalbos ieškojo ir pas medikus, nes nuo ašarinių dujų perštėjo akys, taip pat savo iniciatyva atliko blaivumo testą – jis patvirtino, kad vyras yra blaivus.