„Nuo kovo 12 dienos jie neskraido pas mus, kadangi taip sutapo, kad atliekami techninio aptarnavimo garantiniai įsipareigojimai, kadangi sraigtasparniai pas mus jau yra pakankamai ilgo amžiaus – 2006 ir 2003 metais įsigyti. Todėl taip sutapo, kad šiuo metu jie turi atlikti techninį aptarnavimą“, – sakė Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) vado pavaduotojas Štabo viršininkas Vidas Mačaitis.
Specialistų, kurie galėtų remontuoti sraigtasparnius, pasieniečiai nebeturi – Vidaus reikalų ministerijai iš civilį darbą dirbančių pasieniečių atėmus pareigūno vardą, pasienio Aviacijos rinktinės mechanikai perėjo į geriau apmokamus darbus. Šiuo metu tarnyboje yra likęs vienas licencijuotas mechanikas.
Kol pasieniečiai bando suremontuoti savo sraigtasparnius, be priežiūros palikti traukiniai iš Rusijos į Karaliaučių.
Ankstesnius konkursus remontuoti pasieniečių sraigtasparnius laimėdavo verslininko Gedimino Žiemelio įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausanti bendrovė „Helisota“.