„Stebime negerėjančią situaciją, siekiant mažinti mokinių pasiekimų skirtumus: patenkinamo matematikos PUPP pasiekimų lygio nepasiekusių mokinių dalis, 2023 m. liepos mėn. duomenimis, vis dar siekė 25,2 proc.“ – rašoma Valstybės kontrolės ataskaitoje.
Siekiama, kad iki 2023 metų pabaigos patenkinamo lygio nepasiekiančiųjų dalis sumažėtų iki 10 procentų.
„Iki 2023 m. pabaigos siektina reikšmė yra 10 proc., todėl kyla rizika, kad numatytas rodiklis iki šių metų pabaigos nebus pasiektas“, – teigiama ataskaitoje.
Valstybės kontrolė pažymi, kad stebima ir nekintanti situacija siekiant mažinti mokinių pasiekimų skirtumus.
„Mokymui skirtų kompiuterių, tenkančių 100-ui mokinių, skaičius vis dar išliko 25,4 proc. ir šis skaičius beveik nekinta nuo 2021 m., o iki 2023 m. pabaigos siektina reikšmė yra 50 proc., todėl kyla rizika, kad numatytas rodiklis iki šių metų pabaigos nebus pasiektas“, – rašoma ataskaitoje.
Anot Valstybės kontrolės specialistų, šie siektini pokyčių rodikliai ir aktyvesni veiksmai įgyvendinant rekomendacijas yra aktualūs švietimo pažangai.
„Svarbu laiku parengti ir pritraukti reikiamos kvalifikacijos pedagogus, o išliekant neapibrėžtiems pedagogų kompetencijų ir kvalifikacijos reikalavimams ir nesant jų atlyginimo susiejimo su veiklos rezultatais bei turimomis kompetencijomis, gali kilti iššūkių, siekiant užtikrinti tolygiai kokybišką vaikų ugdymą“, – pažymi Valstybės kontrolės specialistai.