„Aš sakyčiau, kad bendrovei (svarbu, aut. p.), kurių technika čia važinėja“, – LNK žinioms sakė vietos gyventojas Vytautas.
Gyventojai džiaugiasi dėl asfaltuojamo kelio, tačiau neatmeta, kad tai gali būti susijęs su rinkimais.
„Čia Karbauskio stebuklas prieš rinkimus“, – juokėsi šalia Naisių gyvenantis Vincas. „Jam reikia užsitikrinti, kad išrinktų jį vėl į Seimą“, – aiškino vyras.
Pats R. Karbauskis tikina, kad jam tas kelias neaktualus, jis juo nevažinėja jau 30 metų.
„Juo Šiaulių rajono žmonės nevažiuoja. Ir aš tuo keliu nesu važiavęs jau 30 metų. Nei kokia technika ten važiuoja ir taip toliau. Į tą pusę nevažiuoja Šiaulių rajono žmonės. Tą kelią tvarko, matyt, dėl to, kad Pakruojo rajono žmonės, kurie ten gyvena, praktiškai juo sunkiai pravažiuoja“, – LNK žinioms pasakojo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderis.
LVŽS lyderis į šį reportažą sureagavo ir feisbuke. Jo teigimu, apie šį kelią kalbama tik todėl, kad jis veda į Naisius.
Susisiekimo ministras aiškina, kad kelią buvo planuojama tvarkyti jau kelerius metus. Ir su valstiečių lyderiu tai niekaip nėra susiję.
„2017 metais šis kelias buvo trečias pagal eiliškumą. Tai dėl ko žmonės kenčia, kitas klausimas, kodėl tie projektai yra numatyti eilės tvarka nėra realizuojami, yra atstumiami. Tai čia, galbūt, atvirkštinis variantas ir tai nėra teisinga“, – tikino susisiekimo ministras.
Seimo opozicija įžvelgia valdančiųjų interesus. Anot liberalų atstovo Seime Eugenijaus Gentvilo, sunku patikėti, kad tiesiai į Naisius vedantį kelią pasirinkta sąžiningai. Nors tūkstančiai kitų šalies žvyrkelių ir toliau liks tokie patys.
„Visi galai sukišti į vandenį, visi santykiai milijonieriais ir milijardieriais, su buvusiais policijos draugais, visais kitais. Tai yra žmonių mulkintojų draugija, kuri šiandien grubiai vadinasi „profesionalų Vyriausybė“ ir Seimo valdančioji dauguma. Jie veikia tokiais principais ir toliau veiks“, – aštrių žodžių R. Karbauskio atžvilgiu išsakė E. Gentvilas.
Automobilių kelių direkcijos atstovas Aivaras Vilkelis tikino, kad šis kelias pasirinktas dėl eismo intensyvumo.
„Jis Pakruojo rajone užėmė trečią vietą, todėl objektas yra svarbus. Eismo intensyvumas 220 vidutinis šiame ruože tarp Pakruojo ir Lygumų. Objektas yra svarbus, nes sujungia Pakruojo su Lygumų gyvenvietes. Todėl jis ir buvo įtrauktas ir numatomas asfaltuoti“, – aiškino A. Vilkelis.
Dalis kelio atkarpos patenka ir į Šiaulių rajoną, jų savivaldybės atstovai teigia, kad jis kelias jiems tikrai nebuvo prioritetinis. Savivaldybės mero pavaduotojas Česlovas Greičius teigė, kad šis kelias labai aukštai reitinguotas nebuvo.
Anot Kelių direkcijos, viešasis konkursas dėl 10 kilometrų kelio ruožo tvarkymo turėtų būti skelbiamas artimiausiu metu. Jeigu bus suderintos sąlygos darbai prasidės dar šiemet. Projekto kaina turėtų siekti kelis milijonus eurų.