„Policijos padalinių yra dešimt ir mes pagal vietą su tą teritoriją aptarnaujančia policija ir sujungiame. BPC pagal įpareigojimą turi įvertinti situaciją. Būna dažnai, kad žmonės skambina, reikalauja sujungti su policija, bet mes vis dėlto paklausiame, kokia ta situacija yra, ir iš kelių apibūdinimų operatorius yra įgaliotas nuspręsti“, - laidoje „Dienos klausimas“ teigė pašnekovas.
Kaip pasakojo BPC direktoriaus pavaduotojas, centras privalo pašnekovą jungti su policija tik pagal tam tikras įvykių kategorijas, kurios yra suderintos su policija, kitu atveju operatorius yra įgalios informaciją sužinoti ir perduoti ją policijai. Pasak T. Maroščiko, iškart su policija sujungiami tik maždaug 1 proc. visų atvejų.
„Visos kategorijos įvykių – muštynės, pavojingas vairavimas, vagystė – yra klasifikuotos ir prie kiekvieno klasifikatoriaus yra specifiniai klausimai. Yra pagrindinė informacija, į kurią operatorius turi koncentruotis pirmiausiai. Vėliau yra tie papildomi dalykai, kurie turi būti išsiaiškinami vėliau, bet jau aktyvavus reakciją“, - kalbėjo pašnekovas.
Pats T. Maroščikas nuo avarijos Kaune vertinimo susilaikė, bet sakė, kad operatorės vietoje būtų išsiaiškinęs, kas ir kur vyksta, ir sujungęs skambinusįjį su policija. Anot BCP direktoriaus pavaduotojo, BPC sistema nėra tobula, bet ne visas problemas galima pagerinti per vieną dieną.
Visą laidos „Dienos klausimas“ įrašą galite išgirsti čia.