Tačiau ekspertai sutaria, kad padidintos baudos už greičio viršijimą ar kitus pažeidimus problemų neišspręs, nors vairuotojų kontrolė ir duoda gerų rezultatų. Prabilta ir apie tai, kad gauti vairuotojo pažymėjimą Lietuvoje yra pernelyg lengva. „Vieno vaisto nėra, reikia kompleksinių sprendimų“, – vieningai sutarė DELFI TV laidoje „Iš esmės“ kalbinti ekspertai, svarstę, kaip drausminti vairuotojus, kad skaudžių eismo įvykių būtų kuo mažiau.
Statistikos lyderiai – greičio ir taurelės mėgėjai
Po pastaruoju metu Lietuvos keliuose įvykusių kraupių autoįvykių surengtoje spaudos konferencijoje Kelių policijos tarnybos vadovas Vytautas Grašys įvardijo, kad šiemet, kaip ir pernai, žmonės keliuose žūva arba yra sužalojami dažniausiai dėl nepasirinkto saugaus arba viršyto leistino greičio. Tačiau keliuose pareigūnai sustabdo ir daug neblaivių vairuotojų. Vien per pastarąjį savaitgalį pareigūnai užfiksavo 115 neblaivių eismo dalyvių. Visų šių pažeidimų rezultatas yra itin skaudus – šiemet keliuose žuvo jau keliolika procentų daugiau žmonių, palyginti su tuo pačiu praėjusiu metų laikotarpiu.