"Tai būtų padaryta klaida, dirbtų ne viena, o dvi institucijos, ir žmonėms būtų didesnė sumaištis, ir sąnaudos ateityje būtų gerokai didesnės. Tiesiog būtų įvesta dar daugiau chaoso šioje srityje", - trečiadienį per spaudos konferenciją Seime sakė parlamentaras.
Anot jo, jau pačio Bendrojo pagalbos centro (BPC) kūrimas buvo chaotiškas, neturint aiškios strategijos.
"Kuriant centrą netrūko chaotiškumo, trumparegiškumo, pasigesta aiškios strategijos bei jos vykdymo", - teigė Seimo komiteto pirmininkas.
Jis priminė, kad 1998 metais patvirtina BPC įsteigimo ir bendro pagalbos telefono 112 įvedimo koncepcija. 2002 metais Valstybės kontrolė įvertino BPC kūrimo procesą ir konstatavo, kad centras dar neįsteigtas ir realiai neveikia.
Bendras pagalbos telefonas iki šiol neapima visos šalies teritorijos.
Be to, greitosios medicinos pagalbos atstovai pranešė norintys turėti savo pagalbos numerį.
Rugsėjo pradžioje Lietuvos greitosios medicinos pagalbos (GMP) įstaigų asociacija kreipėsi į Sveikatos apsaugos ministeriją bei Vyriausybę, kad naikinant iki šiol esamus greitosios medicinos pagalbos iškvietimo numerius 03, 103, 033 būtų pereinama ne prie bendrojo policijai, ugniagesiams ir medikams iškviesti telefono 112, o prie telefono numerio 113.
Vilniaus GMP stoties direktorius Tadeušas Rodzas teigė, kad Bendrasis pagalbos centras tėra tarpininkas, jo darbuotojai surašo pagalbos ieškančiojo informaciją ir ją persiunčia į GMP dispečerinę, o šios darbuotojai vėl renka visą informaciją. Todėl esą pagelbėtų bendrasis numeris, tos pačios informacijos nereikėtų kartoti keletą kartų, o prašantieji greičiau sulauktų kvalifikuotos pagalbos.
Siekius įdiegti atskirą 113 telefono liniją Bendrojo pagalbos centro viršininkas Artūras Kedavičius yra pavadinęs bandymu grįžti į sovietinius laikus.