Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje šis incidentas, kai laivas atsidūrė ant seklumos, vadinamas kalėdine dovanėle. Kaip įtariama, įvyko variklio gedimas, taip pranešė laivo kapitonas, dėl to laivas ėmė dreifuoti ir bangos jį nuplukdė ne į uostą, o į II Melnragės paplūdimį.
Nedidelių vilkikų į uostą nuplukdytas laivas pirmiausia bus apžiūrėtas specialistų. Uosto direkcijos vadovai patikino, kad laivo korpusas nėra sugadintas tiek, kad į jūrą būtų išsilieję naftos produktai. Ištraukus laivą iš seklumos kariniu lėktuvu buvo patikrintas vaizdas iš oro ir patvirtinta, kad jokie teršalai tikrai nepasklido.
„Galime būti dėkingi likimui, kad viskas baigėsi laimingai, tačiau dabar, kai laivas jau sėkmingai prišvartuotas prie Klaipėdos uosto krantinių, vertėtų padėkoti ir žmonėms, kurie profesionaliai dirbo neskaičiuodami valandų bei aukodami šventes“, – dėkingumą išreiškė ir pats per šventes dirbęs Arvydas Vaitkus, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Laivo gelbėjimo operacija, pagal optimistinį planą, turėjo trukti apie valandą. Tačiau dėl oro sąlygų ir saugumo darbų bei papildomo vilkiko prikabinimo, laivo kelionė nuo II Melnragės paplūdimio iki uosto truko gerą pusdienį. 10.30 valandą iš seklumos išjudintas laivas uoste prišvartuotas tik apie 15-tą valandą.
DELFI primena, kad Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos dispečeriai informaciją apie nevaldomą su Kipro vėliava plaukiojantį laivą gavo gruodžio 24 d. paryčiais. Kadangi dėl stipraus vėjo, kuris gūsiuose siekė iki 28 m/s ir jūroje iki 5 metrų aukščio įsisiautėjusių bangų, Klaipėdos uoste laivyba nuo gruodžio 23 d. vakaro buvo ribojama, laivas leidimo įplaukti į uostą laukė inkaravietėje.
Laivo kapitonas ne kartą buvo įspėtas nestovėti audroje nuleidus inkarą, tačiau šio įspėjimo jis nepaisė. 02.15 val. tarnyboms jis pranešė dėl variklio gedimo nebegalintis valdyti laivo, todėl paprašė vilkikų pagalbos. Tuo metu vėjo greitis buvo pasiekęs 28 m/s. Vilkikai dėl milžiniškų bangų priplaukti prie sausakrūvio laivo negalėjo, todėl laivas su 20 žmonių įgula ėmė dreifuoti ir likus 200 metrų nuo kranto, 04.50 val. užplaukė ant seklumos. Šioje vietoje gylis siekia 5 metrus.