„Apie „burbulus“ kalbama, reikia dar ekspertų nuomonės, bet manau, kad tai yra įmanomas variantas. Netolygumų gali atsirasti, bet mano pagrindinis tikslas, kad kuo greičiau vaikai grįžtų į mokyklas. „Burbulas“ vienas iš variantų“, – LRT radijui antradienį sakė ministrė.

J. Šiugždinienė anksčiau teigė besitikinti, kad pradinukai galės grįžti į mokyklas vasario pabaigoje po moksleivių atostogų, tačiau tik tuo atveju, jei sergamumo COVID-19 rodikliai neviršys 200 atvejų 100 tūkst. gyventojų, o teigiamų testų dalis sieks mažiau kaip 10 procentų.

Kai kuriose šalies savivaldybėse šį rodiklį pasiekus anksčiau, anot ministrės, gali būti svarstomas pradinukų ankstesnis grįžimas į mokyklas.

„Galima manyti, kad tuomet atsiranda lyg ir nelygios sąlygos, vienose savivaldybėse galima grįžti, kitose nebūtų galima grįžti, bet man atrodo, kad jei įmanoma, reikia grįžti į mokyklas“, – kalbėjo J. Šiugždinienė.

Ministrė antradienį taip pat pabrėžė, kad kitas svarbus kriterijus – ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogų vakcinacija. Tikimasi, kad šie mokytojai bus paskiepyti per vasarį.

Ji teigė kol kas neturinti tikslios informacijos, ar jau yra paskiepytų pedagogų. Pasak J. Šiugždinienės, šiuo metu vyksta jų testavimas.

Ministrė taip pat sakė besitikinti, kad mokytojai bus sąmoningi ir dauguma jų sutiks skiepytis.

„Tikrai nestovėsiu šalia, skiepas nėra privalomas, aš labai tikiu pedagogų sąmoningumu ir tikiu, kad didžioji dalis pasiskiepys“, – kalbėjo J. Šiugždinienė.

Didesnė dalis moksleivių, išskyrus pradinukus, į nuotolinį ar mišrų mokymą perėjo nuo pernai lapkričio 7-osios, įvedus antrąjį karantiną. Nuo gruodžio vidurio priėmus sugriežtinimus, pereita prie visuotinio nuotolinio mokymo, pradinukai išleisti atostogų, o nuo sausio taip pat mokosi tik nuotoliniu būdu. Nuotolinis mokymas buvo įvestas ir per pirmąjį karantiną pernai pavasarį.

Vyriausybė nuo sausio 21 dienos leido į mokyklas grįžti visų klasių moksleiviams, kurie patiria sunkumų mokydamiesi iš namų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (188)