Seimo narių parengtame įstatymo projekte siūloma nustatyti, kad dviračio vairuotojui galima kirsti pėsčiųjų perėją, tačiau prieš ją jis privalo sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones ir pradėti važiuoti tik įsitikinęs, ar jo veiksmai neprivers kitus eismo dalyvius keisti judėjimo kryptį bei greitį.
Vyriausybės pažymoje teigiama, kad pėsčiųjų perėja yra išskirtinai pėstiesiems numatytas eismo organizavimo elementas, kuriame eismo dalyviai kerta važiuojamąją kelio dalį eidami.
Anot Vyriausybės, leidus dviratininkams važiuoti pėsčiųjų perėjomis nebūtų užtikrinti kai kurių pėsčiųjų grupių – senjorų, vaikų, neįgaliųjų ar pėsčiųjų su vaikiškais vežimėliais – saugumo interesai, nes pėstieji turėtų išsitekti sąlyginai nedideliame pėsčiųjų perėjos plote ir per ribotą laiką saugiai prasilenkti su greta važiuojančiomis dviratėmis transporto priemonėmis.
Ministrų Kabineto nuomone, dviratininkų eismo sąlygos turėtų būti gerinamos įrengiant ir plečiant jiems skirtą infrastruktūros tinklą.
Pažymoje teigiama, kad pernai įvyko 37 susidūrimai su per pėsčiųjų perėją važiavusiais dviračiais (37 žmonės sužeisti). Pažymėtina, kad 2019 metais pėsčiųjų perėjose įvykę susidūrimai sudarė 14 proc. visų įvykusių susidūrimų su dviračiais, kai eismo įvykio metu buvo sužeisti dviračių vairuotojai.