„Jau anksčiau esu sakęs - siūlysiu neiškelti (...). Kadangi protokoliniu sprendimu buvo priimtas sprendimas iškelti, tai, matyt, atitinkamo lygmens sprendimo užtenka nusprendžiant neiškelti, kad toliau veiksmų nevykdytume“, - BNS sakė ministras.
Pasak R.Sinkevičiaus, nekelti lėktuvo siūloma todėl, kad kėlimo operacija būtų brangi, be to, pirminio pakėlimo metu lėktuvo korpusas buvo apgadintas.
Jo teigimu, pirminis lėktuvo pakėlimas, vykęs birželio pradžioje, atsieis 200-300 tūkst. eurų. Tuo metu visiškas lėktuvo iškėlimas iš vandens ir pargabenimas į krantą būtų gerokai brangesnis - vien reikalingo plausto nuoma per dieną kainuotų 60 tūkst. eurų, o jį tektų nuomotis 15-18 dienų.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „Klaipėdos avialinijų“ lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje.
Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas. A.Mačiulio palaikai buvo iškelti birželio pradžioje. Tuomet lėktuvas apžiūrėtas po vandeniu ir vėl nuleistas į dugną. Antrojo piloto kūno orlaivyje narai nerado.