Jam vieną dieną išėjus pasivaikščioti po gimtąjį miestą, teko pamatyti, švelniai tariant, nutiestą dviračių taką į niekur.
Vyras taip pakomentavo pamatytą vaizdą: „Faktas. The most ever ilgiausias dviračių takas“, – ironizavo „Delfi“ skaitytojas.
Darbai vykdomi etapais
„Delfi“ susisiekė su Panevėžio miesto savivaldybės atstovais ir paprašė pakomentuoti, kodėl buvo priimtas sprendimas taip nutiesti dviračių taką. Buvo atsakyta, kad gatvių atnaujinimo darbai yra vykdomi etapais.
„Tvarkant ir atnaujinant miesto pėsčiųjų ir dviračių takus, darbai atliekami etapais. Jūsų minimas dviračių takas buvo atnaujintas iki Dariaus ir Girėno gatvės. Likusi tako dalis iki Nemuno g. bus atnaujinta pagal kitą projektą, atnaujinant Dariaus ir Girėno gatvę“, – „Delfi“ komentavo Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Statybos skyriaus vedėjas Darius Linkonas.
Pasak jo, Panevėžio miesto savivaldybė nuolat ieško sprendimų, kaip gerinti pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūrą, kad kompaktiško ir šeimoms draugiško miesto gyventojams ir svečiams būtų patogu ir saugu judėti pėsčiomis ar aplinkai draugiškomis transporto priemonėmis – dviračiais, paspirtukais.
„Panevėžyje dviračių takų infrastruktūra yra planuojama ir plečiama. Kaip ir minėjau, planuojama tęsti ir Jūsų minimą dviračių tako atkarpą. Dviračių takams atnaujinti lėšos yra skiriamos iš Savivaldybės ir Valstybės biudžeto bei Europos Sąjungos struktūrinių fondų“, – nurodė jis.