Reklaminėms nuotraukoms patekus į socialinius tinklus, imta diskutuoti, ar dera politinę reklamą ir donorystės skatinimą derinti kartu? „Prastai atrodo“, - rašė viena mergina.
„Kvaila ar žiauru?“, - svarstė kitas internautas.
Kandidatas į Kauno merus V. Matijošaitis DELFI aiškino, kad I. Matijošaitienės fondo reklama, skatinanti donorystę, šioje vietoje kabo jau pusantrų metų. Šalia buvo reklamuojami jo įmonių grupės „Viči“ gaminami produktai.
„Žmonos nuimti man nekyla rankos, čia tokia to fondo misija – skatinti donorystę. O vietoje produktų, pasikabinome savo reklamą ir viskas. Man keista kai kurių žmonių reakcija tokia“, - stebėjosi pašnekovas.
Į teiginį, kad iš reklaminių plakatų išdėstymo atrodo, jog I. Matijošaitienė padeda jam net po mirties, V. Matijošaitis atsakė: „Šiaip trūksta žmonos, jeigu būtų gyva, tikrai daug padėtų“.
DELFI primena, kad I. Matijošaitienė žuvo 2013 m., kai ankstų rytą remontuojamuose namuose nukrito nuo laiptų. Spėjama, kad moteris suklupo ar nepastebėjo laiptų. Teismo medicinos ekspertai nustatė, kad moteris buvo sužalota krisdama nuo laiptų be pašalinės jėgos poveikio.
I. Matijošaitienė dar prieš mirtį buvo išreiškusi valią, kad po mirties jos organai turėtų būti paaukoti donorystei. Artimieji šį prašymą įvykdė, vėliau buvo įkurtas I. Matijošaitienės vardo fondas, skatinantis organų donorystę.
Fondui vadovauja V. Matijošaičio įkurto visuomeninio rinkimų komiteto „Vieningas Kaunas“ atstovas Andrius Palionis, su V. Matijošaičiu kandidatuojantis į Kauno tarybą.