Anot skundą kontrolierei pateikusios pareiškėjos, ji negalėjo savarankiškai patekti į skyriaus pastatą. Teigiama, kad vizito pradžioje jai nepavyko įjungti prie laiptų esančio keltuvo, o departamento atstovų pagalba buvo neprieinama, susisiekti telefonu buvo galima tik bendruoju klientų aptarnavimo numeriu.
Pasak jos, keltuvu pasinaudoti jai padėjo praeivis, tačiau po suteiktų paslaugų prietaisas užstrigo ir teko laukti pastatą administruojančios bendrovės darbuotojų, kurie perkrovė sistemą ir galiausiai nusileisti žemyn pavyko.
Tačiau vien keltuvu nemalonios staigmenos neapsiribojo. Sostinės gyventoja atkreipė dėmesį į tai, kad prie Migracijos departamento skyriaus yra tik viena žmonėms su negalia skirta parkavimo vieta. Ji, pasak moters, taip pat įrengta nesilaikant būtinų reikalavimų.
Į kritiką sureagavusi departamento administracija sutiko, kad paslaugų prieinamumas negalią turintiems žmonėms iš tiesų yra nepakankamas. Todėl, administracijos atstovų teigimu, dėl to bus kreiptasi ir į Vilniaus miesto savivaldybę. Pažymėta ir tai, kad netrukus planuojama gatvės, kuriame yra pastatas, rekonstrukcija, todėl po jos šaligatviai ir parkavimo vietos atitiks klientų su negalia poreikius.
Tuo metu lygių galimybių kontrolierė Birutė Sabatauskaitė atkreipia dėmesį, kad Migracijos departamento pastangos gerinti paslaugų prieinamumą yra sveikintinos.
„Visgi jos nepaneigia fakto, jog pareiškėja susidūrė su nelygiavertiškumu. Nėra užtikrinama tinkama keltuvo priežiūra, o šalia vis dar nėra pateiktos informacijos, kaip iškart gauti pagalbą, jeigu keltuvas neveikia, žmonių su negalia automobilių parkavimo sistema yra netinkama bei nesaugi. Viliuosi, kad suplanuoti pokyčiai bus įgyvendinti kokybiškai (...)“, – sakė tarnybos kontrolierė.