Kaip Delfi TV laidoje „Iš esmės“ aiškino Seimo Ekonomikos komiteto narys Andrius Bagdonas, greičiau atėjusi bauda galėtų veikti ir prevenciškai.
„Yra tokių vairuotojų, kurie gavo baudas praėjus beveik 2 metams – ir po dešimt baudų. Aš neginu vairuotojų, kurie viršija greitį, bet man atrodo, kad tai nebeveikia prevenciškai. Po kiekvieno padaryto greičio viršijimo, vairuotojas turėtų kuo greičiau gauti baudą, susimokėti ir tokiu būdu tai veiktų prevenciškai“, – sakė parlamentaras.
Visgi, pasak A. Bagdono, būtų paliekama galimybė baudą iš asmens išieškoti ne ilgiau nei per du metus.
Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys teigė, kad dabartinis terminas iš tiesų yra per ilgas, nes kai kurie pažeidėjai bando išsisukti.
„Jis apsunkina visą procedūrą. Jei žmogus mato kažkokią spragą išsisukti, jis turbūt dės pastangas tai padaryti. (…) Preventyviai labiausiai veikia, kad jei padarei pažeidimą, būtų bausmės neišvengiamumas. Norisi kiek galima greičiau“, – sakė pašnekovas.
Vilnius Tech universiteto dėstytojas, saugaus eismo ekspertas dr. Vigilijus Sadauskas kalbėjo apie tai, kad eismo greitį ribojantys ir fiksuojantys įrenginiai turi būti tose vietose, kurios iš tiesų yra avaringos.
„Kelių eismo taisyklės LR teritorijoje galioja visur. Jų nepaisyti, užsigalvoti ir viršyti greitį nevalia“, – paaiškino V. Grašys.
Jis paaiškino, kad trikojai statomi atidžiai numatytose vietose, pagal specialius parametrus.
„Mes labai dažnai girdime, kad policijos atstovai į visus Lietuvos piliečius žiūri kaip į pažeidėjus. Man tai šiek tiek nepriimtina, bet (…) yra mažas procentas žmonių, kurie piktybiškai daro pažeidimus“, – pastebėjo A. Bagdonas.
Visą Delfi TV laidą „Iš esmės“ žiūrėkite šiandien 17 val.