Įstatymo pažymoje informuojama, kad iniciatyva Kauno nepilnamečių tardymo izoliatorių prijungti prie Kauno tardymo izoliatoriaus yra siekiama mažinti biudžetinių įstaigų skaičių, centralizuoti jų bendrąsias funkcijas, optimizuoti valdymą, racionaliau naudoti materialinius ir finansinius išteklius bei gerinti bausmių ir suėmimo vykdymą.
„Siekiant papildomai mažinti reorganizacijos kaštus, reorganizuojamų įstaigų teises ir pareigas perimsiančios laisvės atėmimo įstaigos pavadinimas nebus keičiamas, kadangi pagal galiojantį teisinį reguliavimą visos šiuo metu veikiančios laisvės atėmimo vietų įstaigos yra universalios ir turi teisę vykdyti tiek kardomąją priemonę – suėmimą, tiek arešto ir laisvės atėmimo bausmes asmenims, kuriems bausmę paskirta atlikti kalėjime, pataisos namuose arba atvirojoje kolonijoje“, – rašoma įstatymo pažymoje.
Dokumente taip pat informuojama, kad sujungus minėtas dvi įstaigas ir optimizavus bendrąsias funkcijas atliekančių padalinių skaičių būtų galima panaikinti mažiausiai 15 etatų, o tai leistų per metus sutaupyti apie 400 tūkst. eurų valstybės biudžeto lėšų.
Pažymima ir tai, kad galimi kaštai atleidžiamiems darbuotojams mokamoms kompensacijoms siektų iki 70 tūkst. eurų, tačiau šiuos kaštus bus siekiama sumažinti naikinamas pareigybes užimantiems asmenims siūlant eiti kitas laisvas pareigas bausmių vykdymo sistemos įstaigose.