„Žmonės aktyviai naudojasi galimybe gyvai pasikonsultuoti su „Sodros“ specialistais – nuo birželio 1 d. atsidarius klientų aptarnavimo padaliniams, juose apsilankė 11 tūkst. gyventojų.
Kviesdami iš anksto registruotis apsilankymui „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ne tik užtikriname gyventojų ir mūsų darbuotojų saugumą, bet ir efektyviau planuojame darbą. Be to, klientai sutaupo laiko, nes nereikia priėmimo laukti eilėje. Vis dėlto didžioji dalis gyventojų sėkmingai visas paslaugas gauna mūsų elektroniniais kanalais“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija arba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.
Kaip ir anksčiau, daugeliu klausimu konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4,5 tūkst. skambučių.
Svarbu žinoti, kad pasibaigus karantinui nebeliks galimybės teikti prašymus telefonu. Tai galima padaryti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose iš anksto užsiregistravus vizitui, arba internetu.
Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba www.sodra.lt/draudėjui kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.