Prie avarijos vietos šalies pietinėje dalyje esančioje Guangsi provincijoje veda nepažymėtas žvyrkelis, vingiuojantis nuo artimiausio kaimelio Molang tarp citrusinių vaismedžių sodų ir eukaliptų giraičių. Kurį laiką krateris stačiais šlaitais buvo atitvertas mėlynų metalo lakštų siena. Dabar ūkininkai motociklais važinėja į savo laukus pro atsivėrusias skyles. Tiesa, avarijos vieta nėra visiškai palikta likimo valiai. Kai straipsnio autorius vieną popietę nuėjo prie kraterio, netrukus prisistatė kaimelio Komunistų partijos komiteto vadovo pavaduotojas, kurio, kaip ir daugelio vietinių, pavardė yra Mo. „Nacionaliniam saugumui skiriame didelį dėmesį,“ – paaiškino Mo, telefonu filmuodamas žurnalistą. Kaimelio gyventojai jam pasakė, kad atvyko svetimšalis, laikydamiesi vyriausybės nurodymo „pranešti apie pašalinius, šnipus ir t. t.“ Beje, apie lėktuvo katastrofą iš vietinių praktiškai nieko nesužinosi.

Kinijos valdžios institucijos iki šių dienų nepateikė jokių avarijos priežasčių. Valdininkai patvirtino, kad lėktuvo juodoji dėžė neužfiksavo jokių techninių nesklandumų. Nieko blogo jie negalėjo pasakyti ir apie įgulą ar oro sąlygas prieš pakilimą. Netoli avarijos vietos įrengta vaizdo kamera užfiksavo, kad lėktuvas prieš trenkdamasis į žemę buvo sveikas. Nors pastaruoju metu lėktuvų gamintojos „Boeing“ reputacija gerokai suprastėjo, nei „China Eastern“, nei „Boeing“ neišplatino jokių saugumo įspėjimų apie 2022 m. avariją. Vadinasi, kitoms oro linijų bendrovėms nėra dėl ko nerimauti? Aviacijos profesionalams lieka vienintelis paaiškinimas – „tyčiniai piloto veiksmai“. Tie patys profesionalai atkreipė dėmesį į daug ką pasakančias suintensyvėjusias Kinijos pastangas stebėti pilotų psichikos sveikatą, įskaitant planuojamu psichikos sveikatos seminarus rugpjūčio mėnesį įvyksiančio Azijos ir Ramiojo vandenyno aviacijos saugumo susitikimo metu. Seminarus Pekine surengs Kinijos civilinės aviacijos administracija.