1. Įmanoma gana tiksliai nustatyti bepiločio misijos tikslą ir taikinį, tam gali puikiai pasitarnauti rusų pagamintas prietaisas „SkyGrabber“: ši programinė įranga pagauna bepiločio siunčiamas bangas, atpažįsta jų dažnį. Prietaisą rinkoje galima įsigyti už 2 tūkst. 595 dolerius (10 tūkst. Lt). Svarbu tik tai, kad su šiuo įrenginiu dirbantis asmuo gerai nusimanytų apie kompiuterius.
2. Pasitelkę bepiločio dažnius transliuojančius prietaisus, galime sutrikdyti šių lėktuvų ryšį su žeme ir suklaidinti dažnius, kuriais kontroliuojamas bepilotis. Džihadistai jau atliko kelis tokius sėkmingus eksperimentus su Rusijoje gaminamais „Racal“ prietaisais.
3. Bepiločius įmanoma lengvai suklaidinti ant pastatų ar automobilių stogų papylus stiklo ar veidrodžio šukių.
4. Žvalgybines misijas atliekantys bepiločiai dažniausiai skrenda gana nedideliame aukštyje – kartais net žemiau nei šeši kilometrai virš žemės, tad jais lengvai gali atsikratyti ir patyrę šaudytojai.
5. Bepiločių lėktuvų elektroninės komunikacijos sistemą suklaidinti ar sugadinti įmanoma pasitelkus paprasčiausią vandens siurbimo generatorių, prie jo pritvirtinus 30 metrų ilgio vario strypą.
6. Bepiločių lėktuvų elektroninės komunikacijos sistemą suklaidinti ar sugadinti galima pasitelkus paprasčiausią seną techniką, tiesiog reikia leisti jai veikti ištisą parą: jos siunčiami stiprūs dažniai bepiločiams labai kenkia. Bepiločiams pakenksime pritaikę klaidinimo techniką, galinčią pritraukti elektrines bangas. Panašų metodą naudojo Jugoslavijos kariuomenė: NATO raketas, prie kurių buvo pritvirtinti elektromagnetiniai paieškos prietaisai, ji klaidino paprasčiausiomis mikrobangų krosnelėmis.
7. Bepiločius suklaidinti įmanoma įvairiomis priemonėmis, viena iš tokių – nuolatinis būstinės keitimas.
8. Tinkamose vietose dislokuotas žvalgybos ir stebėsenos tinklas gali efektyviai perspėti apie potencialią grėsmę. Gavus tokios informacijos, nutraukiama bet kokia aktyvi veikla pavojaus teritorijoje.
9. Bepiločių atakų galima išvengti slepiantis, slapstytis itin svarbu nakties metu.
10. Geriausia priedanga nuo bepiločių – storakamieniai medžiai, už jų ir reikia slėptis.
11. Svarbu laikytis vietose, kur nekrenta tiesioginiai saulės spinduliai. Tinkamos vietos – medžių ir pastatų metami šešėliai.
12. Svarbu vengti bet kokių bevielio ryšio priemonių.
13. Kilus persekiojimo įtarimui ar mūšio metu, svarbu nelikti automobiliuose ir nuo jų laikytis kuo atokiau.
14. Bepilotį lėktuvą galima suklaidinti pasislėpus pastate, kuriame yra daug išėjimų ir įėjimų.
15. Svarbu kuo dažniau naudotis požeminėmis slėptuvėmis, nes bepiločių paleistos raketos dažniausiai būna skirtos ne pastatų, o žmonių naikinimui.
16. Bet kokia kaina vengti susirinkimų atvirose vietose. Ekstremaliomis sąlygomis derėtų rinktis pastatuose, kur įrengta daug išėjimų ir įėjimų,
17. Svarbu formuoti specialius dalinius, kurie ieškotų šnipų ir agentų.
18. Rengti klaidinančius susirinkimus (pasinaudoti žmogaus dydžio lėlėmis ar kitais objektais) prie neegzistuojančių objektų – taip pavyks priešą suklaidinti ir išvesti iš pusiausvyros.
19. Pastebėjus, jog bepilotis seka automobilį, nedelsiant transporto priemonę apleisti. Visi jame buvę asmenys privalo išsiskirstyti, nes lėktuvas visų vienu metu persekioti tikrai nepajėgs.
20. Esant skubiam reikalui, reikia naudotis natūraliomis slėptuvėmis - miškais ir olomis.
21. Vietovėse, kur bepiločiai veikia itin aktyviai, priedangą galima susikurti deginant padangas – dūmai puikiai paslėps.
22. Maištininkų lyderiai ir kiti ieškomi asmenys neturėtų naudotis jokiomis komunikacijos priemonėmis, nes priešas gali klausytis pokalbių ir taip išsiaiškinti konkretaus asmens buvimo vietą ir tapatybę.