Penktadienį jos išplatintame pranešime nurodoma, kad tarp pavogtų duomenų yra vardai, mokėjimų kortelių, asmens dokumentų informacija.
Valstybinė oro susisiekimo milžinė teigė „besiimanti veiksmų, siekiant užtikrinti pažeistų serverių saugumą“. Ji taip pat pranešė pasitelkusi „išorės specialistus“ duomenims apsaugoti bei dirbanti su mokėjimų kortelių bendrovėmis.
„Labai apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų ir vertiname nuolatinį mūsų keleivių palaikymą ir pasitikėjimą“, – sakė aviakompanija.
„Air India“ dar kovą pranešė, kad aviakompanijos duomenų apdorojimo įmonė „SITA PSS“ ją informavo apie vasarį patirtą kibernetinę ataką.
Įsilaužimas buvo susijęs su asmens duomenimis, užregistruotais nuo 2011-ųjų rugpjūčio iki 2021-ųjų vasario.
SITA, teikianti IT paslaugas daugeliui aviacijos kompanijų, tuo metu teigė, kad prieš ją buvo surengta „labai įmantri ataka“, paveikusi daugybę oro bendrovių.
„Air India“ priklauso „Star Alliance“ koalicijai, o SITA prižiūri jos lojalumo programos kibernetines operacijas.
Kitos aljanso bendrovės kovo mėnesį taip pat perspėjo keleivius apie patirtą kibernetinę ataką, tačiau dauguma teigė, kad įsilaužėliams buvo prieinami tik vardai ir lojalumo programos keleivių numeriai.
Pastaraisiais metais dėl panašių įsilaužimų nukentėjo nemažai oro susiekimo bendrovių. Pernai Jungtinės Karalystės priežiūros institucija skyrė šalies oro vežėjų flagmanei „British Airways“ 28 mln. JAV dolerių (23 mln. eurų pagal dabartinį kursą) baudą, kai per 2018-ųjų kibernetinę ataką buvo prarasti 400 tūkst. keleivių duomenys.
Tuo tarpu bendrovei „Cathay Pacific“ buvo skirta 700 tūkst. dolerių (574 tūkst. eurų) bauda, kai 2018 metais buvo pavogta daugiau nei 9 mln. klientų informacija. Pigių skrydžių bendrovė „EasyJet“ praėjusiais metais pranešė, kad įsilaužėliai perėmė maždaug 9 mln. klientų elektroninio pašto adresus ir kelionių duomenis.