Gruodžio 29 d. oro uosto ir oro linijų „Air Asia“ atstovai susitiko su dešimtimis į neviltį puolusių lėktuvo keleivių šeimos narių, kurie dar nežinojo, kad jų artimieji tikrai žuvo, praneša CNN.
„Viena sunkiausių dienų mano gyvenime“, - socialiniame tinkle „Twitter“ rašo „AirAsia“ vykdomasis direktorius Tony Fernadesas. „Didžiąją dienos dalį praleidau susitikdamas su keleivių šeimų nariais. Darome viską, ką galime“, - rašo jis.
Dingusio lėktuvo keleivių artimiesiems sielvartaujant ir laukiant naujienų apie jų mylimus žmones, pateikiame informaciją apie keletą šiuo lėktuvu skridusių keleivių.
Vyko pasitikti sužadėtinio
Louise Sidharta vyko į oro uostą paimti savo sužadėtinio, kai išgirdo naujieną apie „Air Asia“ lėktuvo dingimą.
Gruodžio 28 d. vakarą televizijos kamerų apsuptyje L. Sidharta pasakojo, kad jos sužadėtinis ketino praleisti atostogas su šeima prieš jųdviejų vestuves. „Tai turėjo būti paskutinės jo atostogos su savo šeima“, - pasakojo moteris.
A. O. Siauw’o socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pateikiama informacija, kad jis gyvena Malaizijos Malango provincijoje.
Žinia sukrėtė ne iš karto
Dingusio vyro Oei Jimmy Sentosa Winata sesuo Oei Endang Sutsilowati patikino, kad žinia apie dingusį lėktuvą nerimo jai nesukėlė, nes jos brolis kiekvieną kartą keliaudavo vis kitomis oro linijomis.
„Kai man pasakė, kad matė jo pavardę per televiziją, tada ją pamačiau ir aš“, - kukčiodama pasakojo moteris.
Šiuo metu ji laukia žinių apie brolį, jo žmoną ir du jų vaikus. „Nežinome, ką daryti, tiesiog laukiame žinių“, - patikino moteris.
Pateko į lėktuvą, nes ankstesniame pritrūko vietų
Jungtinės Karalystės (JK) pilietis Choi Chi Manas dingusiu lėktuvu vyko kartu su savo 2-ejų metų dukra Zoe.
Vyras neseniai pradėjo dirbti vykdomuoju „Alstom Power“ įmonės direktoriumi. Kartu su dukra jie vyko dingusiu lėktuvu, nes ankstesniame lėktuve nebebuvo laisvų vietų.
Profesiniame socialiniame tinkle „Linkedin“ buvę šio vyro kolegos giria jo turimą darbo patirtį multikultūrinėje aplinkoje, gerus komunikacinius įgūdžius, būtinus bendraujant su skirtingų kultūrų žmonėmis.
Vyko švęsti Naujųjų
Mokyklos, kurioje mokėsi Marianne Claudia Ardhi, Michelle Clemency Ardhi ir Jaydenas Cruzas Ardhi direktorė Yulia Wang patvirtino, kad jie su tėvais Reggy Ardhi, Caroline Harwonas Lioe vyko į Singapūrą švęsti Naujųjų metų.
„Sunku patikėti. Viliamės, kad jie yra saugūs, tačiau dabar telieka melstis“, - patikino ji.
Viena iš mokyklos mokinių mėgino išsiųsti dingusiu lėktuvu skridusiai Marianne žinutę, tačiau gavo pranešimą, kad adresatas nerastas. Atsakymo į žinutę ji taip pat nesulaukė.
Raven Limadinata papasakojo gavusi žinutę iš geriausios draugės Michelle, kai ši jau buvo lėktuve, tačiau jis dar nebuvo pakilęs. Ji nufotografavo lėktuvo sparną ir atsiuntė nuotrauką su prierašu: „Viso gero, Surabaja“.
„Ji nėra kalbi, bet yra protinga“, - apie dingusiu lėktuvu skridusią draugę pasakojo mergaitė.
Tarnaitė ištrūko į vestuves
40-metė moteris Yuni Astutik ilgus metus Singapūre dirbo tarnaite.
Į Indoneziją moteris buvo grįžusi tam, kad sudalyvautų vestuvėse. Šią informaciją patvirtino įdarbinimo agentas, į oro uostą atvykęs įteikti moteriai leidimą dirbti.
Misionierius norėjo pratęsti vizas
Korėjiečių kalbos ir kompiuterinių įgūdžių mokyti į Indoneziją kartu su žmona ir 11 mėnesių vaiku atvykęs misionierius Park Seong Beomas skrido į Singapūrą pratęsti vizas.
Prieš atvykdami į Indoneziją šių metų rugsėjo mėn. ketverius metus jie misiją vykdė Kambodžoje. „Jam puikiai sekėsi bendrauti su vietiniais, jis padėdavo skurstantiems žmonėms“, - patikino Pietų Korėjos žvejų kaimelio Yeosu bažnyčios bendruomenės atstovas Kim Jong Heonas. „Jis visada stengėsi susipažinti su kuo daugiau vietinių ir galiausiai išvyko iš šalies tam, kad padėtų kitiems“, - pasakojo jis.
Piloto dukra: „Tėti, prašau, sugrįžk namo“
Piloto kapitono Iriyanto patirtis siekia 20 tūkst. skraidymo valandų, o 6100 iš jų jis praleido „Air Asia“ ‚Airbus 320“ lėktuve.
Buvęs F-16 Indonezijos karinių oro pajėgų naikintuvo pilotas išėjęs į pensiją tapo komercinių skrydžių pilotu.
Laisvalaikiu jis domėjosi motociklais. Socialiniame tinkle „Facebook“ jis yra pasidalinęs nuotrauka, kurioje važiuoja motociklu.
Socialinio tinklo paskyroje, kuri, kaip manoma, priklauso dingusio lėktuvo piloto dukrai, palikta žinutė: „Tėti, prašau, sugrįžk namo. Man tavęs reikia. Prašau, sugrįžk, tėti. Tėti, grįžk namo. Tu turi sugrįžti namo.“
Indonezijoje gyvenanti šeima neseniai patyrė netekties skausmą – vos prieš kelias dienas nuo diabeto mirė dingusio lėktuvo piloto jaunesnysis brolis.
„Noriu, kad mano sūnus sugrįžtų gyvas ir sveikas, tačiau jei turi būti kitaip, jei Dievas to nenori, jis likimo rankose“, - kalbėjo piloto tėvas.
Prieš kiekvieną skrydį skambindavo šeimai
Pirmasis pilotas, 46-erių Remi Emmanuelis Pleselis kilęs iš Martinikos salos.
„Nuo vaikystės jis norėjo tapti lėktuvo pilotu“, - patikino R. E. Pleselio motina. Ji papasakojo, kad apie lėktuvo dingimą gruodžio 28 d. jai pranešė sūnaus mergina.
Studijas jis baigė Paryžiuje, dirbo inžinieriumi „Total“ naftos įmonėje, tačiau darbą paliko tam, kad įgyvendintų svajonę ir taptų lėktuvo pilotu. „Air Asia“ šio piloto patirtis siekia 2275 skraidymo valandas. Jis yra buvęs Prancūzijos pilotų asociacijos prezidentas.
Indonezijoje pilotu vyras dirbo trejus metus, o prieš kiekvieną skrydį jis skambindavo Martinikoje gyvenančiai savo šeimai. Gruodžio 28 d. jis paskambino iš savo planšetės, o šeimos nariai jam per ekraną parodė Kalėdų papuošimus.