Kaip pranešė Turkijos transporto ministerija, lėktuvas, kuriuo skrido 89 keleiviai bei šeši įgulos nariai, pakilo iš Rusijos Sočio miesto.
Lėktuvui nusileidus Turkijoje 21.34 val. vietos laiku, pilotas kreipėsi pagalbos, o oro uosto gelbėtojų ir ugniagesių komandos greitai užgesino gaisrą, teigiama ministerijos pranešime.
Pranešama, kad visi keleiviai buvo evakuoti ir niekas nenukentėjo.
Kaip rašo rusiški „Telegram“ kanalai „Mash“ ir „Baza“, keleiviai pasakojo, esą leisdamasis lėktuvas stipriai trenkėsi į kilimo ir tūpimo taką, po ko išsiliejo degalai.
Skelbiama, kad grubaus nusileidimo priežastimi galėjo tapti stiprus vėjas.
Liudininkai taip pat pasakoja, esą pirmiausia užsidegė lėktuvo variklis, o po to liepsnos išplito toliau.
Turkijos žiniasklaida skelbia, kad įvykio vietoje dirba gelbėjimo tarnybos, pradėtas tyrimas dėl incidento.
Turkijos transporto ministerija nurodė, kad Antalijos oro uostas laikinai nepriima atvykstančių lėktuvų ir dedamos pastangos patraukti Rusijos lėktuvą nuo kilimo ir tūpimo tako.
Pasak žiniasklaidos, Rusijos lėktuvo varikliai „SaM146“ yra bendros rusų ir prancūzų gamybos. Nuo tada, kai Rusijai buvo įvestos Vakarų sankcijos, „Safran“ neatlieka variklių techninės priežiūros.
Po nedidelės pertraukos Antalijos oro uoste atnaujintas oro transporto eismas.
Rusijoje sukurtas lėktuvas pastaraisiais metais ne kartą sulaukė dėmesio dėl techninių problemų. Krasnodare ir Rostove prie Dono įsikūrusi bendrovė „Azimuth“ savo interneto svetainėje teigia naudojanti 20 šio tipo orlaivių.