Lėktuvo „Boeing 777“ evakuacija prasidėjo tik po 90 sekundžių, kai žeme slydęs orlaivis sustojo, ir tik po to, kai viena stiuardesė lėktuvo išorėje pastebėjo ugnį, rašo bbc.co.uk.

Sprendimą neskelbti evakuacijos nedelsiant ji pavadino „neįprastu“.

Per šią avariją žuvo dvi keleivės, o 180 žmonių buvo sužeisti.

Trečiadienį per spaudos konferenciją Nacionalinės transporto saugumo tarybos pirmininkė Deborah Hersman sakė, kad pirmosiomis sekundėmis po avarijos veikė pilotų ryšys su oro eismo kontrolieriais ir kad pilotai stiuardesėms nurodė neliepti keleiviams evakuotis.

„Šiek tiek neįprasta, kad įgula nenurodė evakuotis iš karto po lėktuvo avarijos, - sakė D. Hersman. - Mums neaišku, ką galvojo pilotai.“

Pavedė ir evakuacijos čiuožyklos

D. Hersman taip pat patvirtino, jog kai kurios evakuacijos čiuožyklos prisipūtė dar lėktuvo viduje, sužeisdamos vieną stiuardesę ir galimai sutrukdydamos keleiviams pabėgti.

Pasitvirtino ir tai, kad avarijos metu prie valdymo pulto sėdėjęs pilotas lėktuvą „Boeing 777“ San Fransisko oro uoste tupdė pirmą kartą. Šalimais jo sėdėjęs pilotas instruktorius šį vaidmenį atliko taip pat pirmą kartą.

Apakino lazeris?

D. Hersman teigė, kad lėktuvą tupdęs pilotas tyrėjams vėliau sakė, kad maždaug 150 m aukštyje jį apakino kažkokia šviesa – tai įvyko likus maždaug 34 sekundėms iki smūgio ir tuo metu, kai „Boeing“ greitis pradėjo mažėti.

Neatmetama galimybė, jog pilotą apakino lazerio spindulys, pridūrė D. Hersman.

Be to, kad pilotas neturėjo pakankamai patirties valdant „Boeing 777“, paaiškėjo, kad pilotas instruktorius likus sekundėms iki avarijos pastebėjo, jog traukos automatinio valdymo sistema nepalaiko reikiamo greičio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)