„Filmuotoje medžiagoje aiškiai matyti, kaip atlikęs aukštojo pilotažo figūrą lakūnas mėgina įjungti forsažą, – pranešė laikraščiui „Izvestija“ šaltinis aviacijos įmonėje. – Trumpam dūmai iš variklio sutirštėjo, paskui pasidarė baltesni, nei įprastai... Lėktuvui pritrūko traukos ir jis nukrito.“
Naikintuvo SU-27 katastrofa įvyko rugpjūčio 30 d. Lėktuvas atliko aukštojo pilotažo figūrą, tačiau baigdamas programą nukrito ir nuo smūgio sprogo. Sprogimas įvyko toli nuo žiūrovų tribūnų, tad žemėje niekas nenukentėjo. Žuvo abu pilotai – pulkininkas Aleksandras Marfickis ir pulkininkas Aleksandras Žuravliovas.
Baltarusijos gynybos ministerija pranešė, kad naikintuvas galėjo nukristi, nes į variklį pateko paukštis. Kitų tyrėjų manymu, ši versija mažai tikėtina, kadangi tokio tipo naikintuvų varikliai turi specialias apsaugos sistemas.
Įmonėje „Suchoj“ manoma, kad katastrofos priežastis – nesuderintos aviatechnikos modifikacijos, kuri Minske atliekama, atsižvelgiant į pirkėjus iš trečiojo pasaulio šalių. „Sutriko lėktuvo aviacinės elektroninės įrangos veikla, ir pilotai nebesuvaldė variklio“, – teigia įmonės atstovai.