Tuo metu, kai prabangus laivas plaukė Džiljo salos link, nepaisant seklumo ir pavojaus pernelyg priartėti prie uolėto kranto, jo greitis siekė 16 mazgų. Keletas keleivių tvirtina matę, kaip nelaimės dieną kapitonas Francesco Schettino pietavo su šviesiaplauke moldave Domnica Cemortan, kuri laive dirbo keleivių atstove, o kituose kruiziniuose laivuose buvo dirbusi šokėja.

Kaltintojų tvirtinimu kapitonas „sulėtino laivą, kad galėtų ramiai užbaigti pietus“, o vėliau skubėjo priplaukti prie Džilijo salos, norėdamas pasveikinti čia gyvenantį seną kolegą. Todėl jis nurodė padidinti laivo greitį iki 16 mazgų, „nepaisant kliūčių artumo bei seklumo – esant tokioms sąlygoms laivas turėjo manevruoti nakties tamsoje“, teigė kaltintojai.

Dėl padidinto greičio kapitonas nepajėgė išlaikyti „pakankamo atstumo“ tarp laivo ir salos.

Francesco Schettino
Kruizinio laivo nelaimės tyrimas vyksta Toskanos regiono Groseto mieste. Kaltintojai tvirtina, kad navigaciniai žemėlapiai, kuriais pasikliovė kapitonas F. Schettino, buvo pernelyg didelio mastelio, todėl nepatikimi.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)