Ta juodoji dėžė buvo ištraukta iš Viduržemio jūros dugno po to, kai lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, gegužės 19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.

Prietaisas fiksavo skrydžio duomenis nuo lainerio pakilimo iki jis „liovėsi veikęs 37 tūkst. pėdų (11 250 metrų) aukštyje“, – sakoma komiteto pranešime.

„Įrašyti duomenys atitinka ACARS (aviacijos ryšių nukreipimo ir pranešimų sistemos) signalus apie dūmus tualete ir dūmus elektroninėje aviacijos“ sistemoje, o jie buvo išgauti praėjus dviem dienoms po, kai apgadinta juodoji dėžė buvo sutaisyta Prancūzijoje.

Tyrėjai anksčiau paskelbė, kad lainerio ACARS prieš katastrofą siuntė signalus, rodančius, kad lėktuve įsijungė dūmų signalizacija.

„Ant kai kurių orlaivio priekinės dalie vietų matosi didelės temperatūros sukeltos pažaidos ir suodžiai“, – sakoma komiteto pranešime.

Egipto tyrėjai patvirtino, kad lėktuvas prieš nukrisdamas pasuko 90 laipsnių kampu į kairę, o po to apsisuko 360 laipsnių kampu į dešinę.

Šiuo metu Prancūzijos aviacijos saugumo agentūros BEA ekspertai tebetaiso antrąją juodąją dėžę, įrašinėjusią pokalbius pilotų kabinoje.

Tas prietaisas buvo rastas subyrėjęs, bet iškėlimo ekspertai sugebėjo ištraukti tos juodosios dėžės duomenų talpyklą, nurodė Egipto civilinės aviacijos ministerija.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)