Pasak Terry Tozerio, net po susidūrimo su paukščiais – kaip manoma, vienos iš katastrofos priežasčių – važiuoklės mechanizmo valdymas sutrikti negalėjo, kadangi nėra susijęs nei su hidrauline, nei su kokia nors kita lėktuvo sistema.

„Tereikia atfiksuoti ir jis nusileidžia dėl gravitacijos“, – nurodė jis ir patikino, kad lėktuvas kuo puikiausiai skrenda ir su vienu varikliu, kai kitas nebeveikia, pavyzdžiui, įstrigus paukščiui, be to, tokį scenarijų nuolatos tenka praktikuotis.

Pagal taisykles keleiviniai orlaiviai turi būti pajėgūs pakilti net tuo atveju, jei kritiniu momentu sugestų vienas iš variklių, paaiškino buvęs pilotas.

„Nors susidūrimas su paukščiu tikrai galėjo būti pirminė problemos priežastis, visgi nesuprantu, kaip tai galėjo paveikti važiuoklę“, – stebėjosi jis.

„Sugedus varikliui paprastai reikia paleisti stabilizavimo režimą, peržvelgti avarinės patikros punktus ir taip išsiaiškinti, kokių veiksmų imtis“, – aiškina T. Tozeris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)