Kaip informuoja newsru.com, taip yra dėl nuolatinių saugumo technikos pažeidinėjimų, kuriuos vadovybė bando nuslėpti. Pažeidimus atskleidžia liudininkų parodymai.
Vasario pabaigoje viename hidrotechninio mazgo šliuze vos neįvyko tragedija, o apie ją sužinota tik dabar, internete pasirodžius filmuotai įvykio medžiagai. Pakviestos atlikti remontą Samaros bendrovės „Techtransstroj“ darbininkai įmetė į dugną du statybų aparatus, kurių vertė – apie 3 mln. rublių (258 975 Lt).
35 tonas sveriantis kranas ant automobilio „KamAZ“ kėlė į šliuzą buldozerį ir apvirto. Krano vairuotojas paskutinę akimirką, kai konstrukcija pakibo virš 16 m prarajos, iššoko iš kabinos ir išsigelbėjo. Jo kolegos įvykį nufilmavo ir palydėjo jį emocionaliais komentarais.
Filmuotoje medžiagoje matyti, kad krano vairuotojas nepaisė saugumo taisyklių ir, regis, nė neturėjo elementarių fizikos žinių. Jis neįvertino nė krovinio svorio, nė krano masės, nė strėlės ilgio ir sustojo prie pat šliuzo krašto.
„Jis net leidimo pakėlimams ir nuleidimams neturėjo. T. y. jis – tik vairuotojas, ta nebuvo leidimo“, – pareiškė vienos iš hidrotechniniame mazge dirbančių įmonių „Seti NN“ darbuotojas. Jis patvirtino, kad sugadintos technikos neįmanoma sutaisyti, ji keliaus į metalo laužą.
Hidrotechninio mazgo darbuotojų teigimu, vadovybė bandė nuslėpti avariją, todėl po įvykio nurodė supjaustyti kraną dalimis ir išvežti. „Liko tik po antvalkčiu paslėpta strėlė. Nenori, kad visi sužinotų“, – pasakojo anonimu panorėjęs likti pašnekovas.
Transporto prokuratūra pradėjo tyrimą. Nebus lengva jį atlikti, nes hidrotechniniame mazge egzistuoja sudėtinga rangovų įdarbinimo sistema. Objekto vadovybė iš esmės už nieką nėra atsakinga, nes remontą atliekančios įmonės sudaro sutartis su viršesnėmis organizacijomis.