Maždaug 50 žmonių buvo sužeisti ir nuvežti į ligoninę, sakoma Indijos geležinkelių valdybos pirmininkės Jaya Varmos Sinhos pranešime. „Prekinis traukinys nepaisė signalo ir atsitrenkė į traukinį iš galo“, – sakė pareigūnė ir pridūrė, kad tarp žuvusiųjų yra signalą praleidę vairuotojas ir jo šturmanas, taip pat traukinio sargas ir penki keleiviai.

Pasak pareigūnės, aukų skaičius galėjo būti didesnis, tačiau nuo baisesnių padarinių apsaugojo apsauginis vagonas ir dar du kiti, vežę paštą, prikabinti prie keleivinio traukinio galo, kuriam ir teko didžiausias smūgis.

Anksčiau policija pranešė, kad gelbėtojai tiria, ar sulamdytuose vagonuose dar gali būti įstrigusių kūnų. „Ką tik matėme žuvusio vairuotojo ir apsaugininko kūnus (...) jų kūnai buvo ištraukti“, – naujienų agentūrai AFP sakė Rajeshas Kumaras Singhas iš Geležinkelių apsaugos pajėgų ir pridūrė, kad avarijos vietoje po nuolaužomis gali būti dar keli kūnai.

Anksčiau pareigūnai iš nelaimės vietos sakė, kad nuo bėgių nuriedėjo trys greitojo traukinio vagonai. Indijos transliuotojų pateiktuose vaizduose buvo matyti ant šono nuvirtę sulamdyti vagonai, vienas pakibęs ore ant kito. Valstijos pareigūnai pranešė, kad į „tragedijos“ vietą Dardžilingo rajone nuskubėjo gydytojai, greitosios pagalbos automobiliai ir gelbėtojų komandos.

Indija turi vieną didžiausių pasaulyje geležinkelių tinklų, traukinių avarijos šalyje gana dažnos, o baisiausia įvyko 1981 m., kai Biharo valstijoje traukinys nulėkė nuo tilto, žuvo maždaug 800 žmonių. Pernai birželį per trijų traukinių susidūrimą Odišos valstijoje žuvo beveik 300 žmonių. Pastaraisiais metais Indija investavo didžiules pinigų sumas, kad atnaujintų tinklą moderniomis stotimis ir elektroninėmis signalizacijos sistemomis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją