FAA vadovas Steve'as Dicksonas sakė, kad dėl papildomų tikrinimų dalis šio tipo lainerių „tikriausiai“ bent kurį laiką negalės skraidyti.

Jis surengė pasitarimą su aviacijos ekspertų grupe po šeštadienį įvykusios „Boeing 777“ variklio avarijos, įvykusios laineriui pakilusi iš Denverio.

„Nurodžiau jiems paskelbti Skubiąją direktyvą dėl tinkamumo skrydžiams, reikalaujančią atlikti nedelsiamus arba sustiprintus patikrinimus „Boeing 777“ lėktuvams, kuriuose sumontuoti tam tikro modelio varikliai „Pratt & Whitney PW4000“, – sakoma per „Twitter“ paskelbtoje S. Dicksono žinutėje.

Per skrydį lėktuvu „Boeint 777-200“, kuriame buvo 231 keleivis ir 10 įgulos narių, matyti liepsnų apimtas dešinysis variklis ir vibruojantis sparnas. Laineriui sugrįžus į Denverio oro uostą, visas jo variklio gaubtas buvo dingęs.

Per šį incidentą nei lėktuve, nei ant žemės buvę žmonės nenukentėjo, sakė pareigūnai.

Pasak S. Dicksono, pirminiai tyrimo duomenys parodė, kad reikia papildomai patikrinti lainerių variklių turbinų mentes.

„Remdamiesi pirmine informacija padarėme išvadą, kad tuščiavidurių menčių, kurios yra unikalios šio modelio varikliams, naudojamiems tik lėktuvuose „Boeing 777“, tikrinimų intervalą reikia sutrumpinti“, – nurodė FAA vadovas.

Jis pridūrė, kad FAA pareigūnai sekmadienį vakare susitiks su „Pratt & Whitney“ ir „Boeing“ atstovais.

Minimas incidentas ištiko reiso UA328 lainerį, skridusį iš Denverio į Honolulu. Variklis sugedo praėjus nedaug laiko po skrydžio pradžios.

Denverio Brumfildo priemiesčio gyventojai savo gyvenvietėje rado didelių lėktuvo nuolaužų, įskaitant kažkieno kieme nukritusį didelį metalinį žiedą.

Pilotai sugebėjo lainerį saugiai nutupdyti.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)