Keleiviai pastebėjo klaidą tik kai lėktuvas nusileido ir pilotas pranešė: „Sveiki atvykę į Edinburgą.“
„British Airways“ pranešė, kad lėktuvas vėliau išskrido iš Edinburgo ir nusileido Diuseldorfe. Skrydį išperkamosios nuomos sutarties pagrindu vykdė Vokietijos bendrovė „WDL Aviation“.
„British Airways“ informavo, kad šiuo metu vykdo komunikaciją su WDL ir siekia išsiaiškinti, kodėl kelionės planas buvo užpildytas klaidingai.
„Mes atsiprašėme keleivių už šią klaidą ir jų sutrikdytus kelionės planus, ir su kiekvienu dar susisieksime individualiai“, – pranešime nurodė „British Airways“.
Kol kas nėra žinoma, kiek keleivių paveikė šis incidentas.
„British Airways“ pranešė, kad pilotas nepasiklydo – kadangi dokumentuose buvo nurodytas Edinburgas, oro eismo kontrolė leido laikytis nurodyto maršruto.
Lėktuvas pakilo iš Londono Sičio oro uosto.
Tualetai buvo užrakinti
24 m. vadybos konsultantė Sophie Cooke kiekvieną savaitę vyksta iš Londono į Diuseldorfą darbo reikalais.
Ji papasakojo, kad kai pilotas pranešė, jog lėktuvas tuoj leisis Edinburge, visi pagalvojo, kad jis juokauja. Ji paklausė įgulos, ar tai pokštas.
Tada pilotas paprašė, kad tie keleiviai, kurie nori į Diuseldorfą, pakeltų ranką.
Rankas pakėlė visi.
„Pilotas pasakė neįsivaizduojantis, kaip tai galėjo nutikti. Jis pasakė, kad anksčiau taip nėra buvę, ir kad įgula stengiasi išsiaiškinti, ką galima būtų padaryti.“
Sophie teigimu, lėktuvas Edinburgo oro uoste praleido pustrečios valandos, ir tik tada pakilo skrydžiui į Diuseldorfą.
„Kuo toliau, tuo darėsi sunkiau. Tualetai buvo užrakinti, užkandžiai baigėsi. Viduje buvo labai tvanku“, – pasakoja ji.
Keleiviai apie šią klaidą pasiskundė tviteryje – vienas keleivis, pasivadinęs „Son Tran“ pareiškė, kad „ko gero tai iš tiesų buvo klaida“.
„British Airways“ atsakė, kad šiuo metu neturi informacijos, paaiškinančios, kodėl lėktuvas nusileido ne tame oro uoste.