Lėktuvo ratai buvo patobulinti, kad susilankstytų po lėktuvu, fiuzeliažas ir sėdynės buvo sutvirtintos, kad keleiviai būtų saugesni, rašo „USA Today“.

„Patobulinimai padaryti, nes pasitelkę veiksmingus avarijų tyrimo metodus ištyrėme ankstesnių incidentų priežastis. Atsižvelgėme į lėktuvo konstrukcijos trūkumus“, – sakė „Flight Safety Foundation“ vadovas Kevinas Hyattas.

Prieš 20 metų pradėtas eksploatuoti „Boeing 777“ iš esmės laikomas saugiu lėktuvu.

„Galime teigti, kad tai vienas saugiausių lėktuvų pasaulyje, – pabrėžė K. Hyattas. – Be to, jo puiki saugumo statistika.“

Per avariją San Fransiske keleiviai iš esmės liko gyvi todėl, kad išlipo jam dar nespėjus užsidegti. Masačusetso technologijos universiteto profesoriaus Johno Hansmano įsitikinimu, oro linijų bendrovės turėtų garantuoti, jog kilus pavojui, sugebės evakuoti keleivius per pusantros minutės.

Svarbiausia – įtikinti juos mesti nešiojamuosius kompiuterius bei kitus daiktus ir kuo greičiau lipti iš salono, pabrėžia specialistai.

„Esant tokiai situacijai, kuo lėčiau žmonės lipa iš lėktuvo, tuo labiau rizikuoja“, – pabrėžė K. Hyattas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)